Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 17 oktober 2009 19:46

..stampa sönder min mobil..  Jag hatar att han har fått mig till att gå och glo på eländet igen..


Fan jag som hade blivit så duktig på att lägga borde den.. Fan fan fan...



Skitarsle...

Av Emma - 17 oktober 2009 18:30

..Bettan ut på galej.. Åhh va jag är avundsjuk.. Inte att hon egentligen ska ut, utanför hon får göra som hon vill... Jag måste ju jobba.. *suck*



Så Bettan du kan väl tänka på mig lite iaf när du är ute och far!!


Puss

Av Emma - 17 oktober 2009 18:15

.. hittat datorn jag vill ha..  Priset är väl överkomligt och den har ju världens bästa färg =)

Asus EEE-PC 1005HA Rosa

  


10.1" Skärm med LED teknik
Intel Atom processor på 1,66 Ghz
1GB RAM minne
160 GB hårddisk
Intel UMA Grafik
Svenskt Windows XP Home
Webbkamera
WLAN 802.11n


3490 kr hos SIBA

Helt ok för en minidator =)


Är det någon som har den här som kan säga om den är bra eller inte??

Av Emma - 17 oktober 2009 18:00

.. mig för att måla om hallen i 2 olika färger.. Undre delen ska vara i en mörk caffe latte färg och den övre delen i en ljus.. Sen ska jag ha en stor spegel på ena väggen och bredvid den ska det stå i fin skrivstil..


Ge oss mod & styrka

Ge oss tid & Energi

Att våga leva


precis som på min blogg..


Nu är det så att jag vill skriva ngt på min ena köksvägg i mörkt grått.. Har ni några förslag på citat eller "lyckliga" texter som passar i ett kök??

Av Emma - 17 oktober 2009 17:33

..är vad han är.. Jag vet det är inte speciellt vuxet och moget att säga att någon är det, men jag har just nu ingen lust att vara vare sig vuxen eller mogen.. Verkligen skitkul att han inte ens ringer för att kolla om jag mår bra eller inte.. Kul att man finns i hans jävla intresse lista.. Det är ju inte så att han är speciellt upptagen direkt, ja menar facebook har han ju tid att sitta vid..  Men det är klart jag har ju varit en dum gås som messat och dessutom igår ringt helt jävla spontant.. Åhh vips så slutar han ringa..  Men jag vet hur det blir, så fort han ringer så glömmer jag att han är ett arsle stundtals tills han beter sig som ett igen.. Undrar vad det kallas...


Nu vet jag att det finns personer som Orvar eller min cyber "husband" som kommer säga till mig via facebook eller msn att va fan gumman har du inte bara dumpat idioten som gör dig ledsen.. Åh jag kommer svara som jag alltid gör ni förstår inte.. Det roliga är det gör inte jag heller..


Så både Orvar och "Husband" jag vet ni förstår inte och jag förstår inte.. Men snälla skäll inte på mig nästa gång vi pratas, utan krama om mig lite och säg istället att ni tycker om mig.. Att få en massa skit får jag ju iaf...



Av Emma - 17 oktober 2009 16:00

.. är min stora passion i livet.. Jag äger cirkus 125 par, slängde väl kanske en 3 par när jag rensade sist.. Har fortfarande ångest över det.. Fult funktionsdugliga skor på ett eller annat sätt..


Nu har jag hittat ett par läckra stövlar som jag vill ha på have2have


Klicka för att förstora bilden


Sjukt snygga är dom iaf, sen är det ju grymt att sulan är rosa ;)


Hittade även dom här


Stövlar med nitar och draperat högt skaft


Ja jag blir sjuk av skor helt enkelt ;)

Av Emma - 17 oktober 2009 15:45

har jag räknat ut mitt alvedon schema..


0930 tog jag 2

14:00 tog jag 2

18:00 tar jag 2 till

23:00 tar jag 2 till


Visst borde jag vara frisk tills imorgon då?? Visste borde hostan, febern och förkylningen dragit???



Det här ser ut som rena lyxen just nu...


Jag jobbar timmar till Skrikandes


Av Emma - 17 oktober 2009 15:07

Som inte fattar när det är dags att sluta tro att jag ska få någon slags respons på mina mess.. Har jag inte fått det tidigare så varför nu?? Ja kanske för att jag är sjuk och tycker att jag borde få det??


Fick ett gulligt mess av honom igår som jag då (som är en dum gås) svarade på..


Så idag orkar jag inte vänta på honom... Så jag tänker inte höra av mig alls idag.. Ringer han får vi se om jag kan svara, på jobbet får man inte ha mobiler på..



Ovido - Quiz & Flashcards