Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Emma - 14 oktober 2009 22:40

.. vad jag är .. En riktigt dum gås..  Jag vet att han sällan svarar på sms, så varför skickar jag ett då och blir irriterad och sur för att han inte ens kan bemöda sig över ett jävla fucking sms.. Åhh va jag blir trött på mig själv.. Jag vet ju utgången av det hela.. Jag hade kunnat ringt, men det är just det här som gör att jag inte ringer, ointresset att ens svara på ett mess..


DUMMA JÄVLA KARL, VARFÖR ÄR JAG KÄR I JUST DIG?? Ngt jag aldrig heller kommer berätta för dig.. För du är fan inte värd mina känslor..


Av Emma - 14 oktober 2009 21:58

.. ont som oftast i mina handleder och fingrar, än så länge vet dom inte varför dom har ju bara haft 8-9 år på sig att komma på vad som är fel.. Men ikväll har det varit lite halvt som halvt överjävligt så nu har jag tagit smärtstillande för första gången på länge för just smärta i händerna.. Sist jag tog en smärtstillande var ju häromdagen för huvudet och då började jag sluddra.. Är sjukt överkänslig för tabletter..


Ska lägga mig en stund och låta tabletterna verka nu..

Av Emma - 14 oktober 2009 20:58

..på hemligt nummer sen Andreas fru började höra av sig till mig.. Av någon konstig anledning så får jag minst 5-6 samtal från hemligt nummer om dagen numera.. Förr var det bara kanske 1-2 gånger..


Vill man något viktigt så säger man väl ngt på telefonsvararen!!



Av Emma - 14 oktober 2009 20:05

..igen..


Inte bra med mina tankar alldeles själv...

Av Emma - 14 oktober 2009 18:45

.. umgås med Mette..


Ska stänga av min ljudet på mobilen.. Orkar inte prata med Nära nära i dag.. Orkar inte höra honom och hans nonchalanta sätt, han har redan varit det en gång idag.. Så man undrar om det är så nästa samtal kommer vara.. Och helt ärligt vem orkar..

Av Emma - 14 oktober 2009 18:30

.. kan verkligen vara så töntiga som två tjejer i våran ålder kan vara *s*



Ja som sagt jag vill inte ens skriva om det så töntigt är det... Men herregud vad vi har skrattat.. Kände att även vi någon gång kan bryta mot allt vad vuxenhet är .. När alla andra idioter gör det *s*


Vem vet kanske en dag så berättar jag vad vi gjorde eller om det kanske gav resultat *asg*

Ovido - Quiz & Flashcards