Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under februari 2010

Av Emma - 28 februari 2010 15:14

.. på lunch av Bettan nu.. Paella blev det med lite blandat gott i, kyckling, kött och Scampi... Det bästa är nog när hon säger jo du det sitter fjädrar du måste ta bort.. EHHH?? VA? Ja hon menade ju då stjärten på scampin ;).. Det är Bettan det ..



Vi har suttit och diskuterat våran resa här och vi längtar verkligen vi har valt ett fantastiskt hotell, det är absolut i samma klass som Bulgarien resan om inte bättre med tanke på att det ligger vid stranden :)


Man får även i priset lära sig Windsurfa, åh det måste vi ju bara prova Ha ha ha... Kan ni tänka er oss Windsurfa???


Det är ett all inclusive hotell som ligger lite mer avsides åh det här ska verkligen bli SEMESTER!!! Det finns flera som är intresserade så bara allt är 100% färdigt så kan dom oxå boka på sig!!


Så från och med imorgon blir det en massa promenader och nyttig mat!! Lite tokigt att London är nästa helg!! Men va fasiken dom har ju nyttig mat där med och vet ni det bästa, när man är i london så går man och går, så motionen är ju gratis :)



Av Emma - 28 februari 2010 13:28

.. imorse..


Du missade inget....


Mitt svar var ju självklart


Oroade mig inte heller...


Jag tror att någon tror att jag tar vad som helst.. Men denna person är oxå den som sagt att självklart ska vänner svara på mess, bete sig som vuxna och dom som ger ifrån sig dålig energi ska du helt enkelt inte umgås med..  Man ska ju ta bort dålig energi från sitt liv och jag är den första att erkänna att jag är SKIT dålig på det.. Jag har svårt att börja sudda.. Men kanske borde jag börja sudda nu, eftersom vissa uppenbarligen inte lever som dom lär.. Jag vet inte.. Men min hjärna säger sudda sudda sudda.. Medans hjärtat mest är tyst..


Iaf så hade jag en fantastisk kväll igår :).. Mina arbetskamrater och min gamla chef var hemma hos mig på middag! Vi åt veganskt, vilket men gör allt för sällan trots att det är suveränt gott .. Sen tillbringade jag resten av natten precis som jag behövde...


Vaknade sent för att vara mig och blev bjuden på frukost :) Nästan så att man fick den i sängen *fnissar*


Nu sitter jag med Bettan och har hittat en fantastisk resa.. Vi åker i början på Juni och vi kommer hem precis lagom för att fira min födelsedag på absolut bästa sätt :)

Av Emma - 25 februari 2010 09:12

.. arg , riktigt arg..


Idag har jag haft ett 45 min samtal med min dotters lärare och ska dit på eftermiddagen och fortsätta prata! Någonstans går min gräns för hur man får hålla på.. Åh när dottern ringer till jobbet och är skitledsen ja då måste ja ju agera!


Annars så är det en fika som gäller innan och sen på eftermiddagen ska jag och barnens pappa prata om skolan och allt runtomkring vår dotter!



Av Emma - 24 februari 2010 07:27

Eller så god är den inte ännu, med tanke på att jag har varit vaken halva natten på grund av Gris som är här på besök...


Jag längtar tills Fm kommer och hämtar honom.. Funderat starkt på att göra honom till en liten Mimmi eller kanske utekatt ;).. Men det vill ju inte Fm höra talas om! Hur vore det då om han kanske kom och hämtade honom!!!!


Nu ska jag se till att sista barnet kommer till skolan och sen ska jag ta en lång och skön dusch!

Av Emma - 23 februari 2010 22:13

.. jag på en lunchdejt kan man väl säga..  :)


Sen ska jag jobba ... Mindre roligt, eller det är ju skoj men som sagt det finns ju olika typer av skoj! ;)


Av Emma - 23 februari 2010 21:25

.. det varit ... Det tog nästan 2 timmar att komma till jobbet idag... Fy fan säger jag bara.. Trodde jag skulle frysa ihjäl..  Men kom fram, var hemma sen på 35 minuter.. Vilken skillnad :)


Idag har jag städat barnens rum och det blev jättefint!! Kommer ju bli lite annorlunda när jag fått bokhyllan, nya skrivbordet och dotterns nya dagbädd!! men det funkar ju så länge iaf :)


      

Av Emma - 22 februari 2010 21:43

.. 135 nästan i hamn, saknas 3 hyllor i sovrummet och en tavla sen är jag nöjd :)


      



Av Emma - 22 februari 2010 19:14

Jag blir klar med projektet idag :)


Hoppas hoppas :)

Ovido - Quiz & Flashcards