Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Fick ett mess...

Av Emma - 28 februari 2010 13:28

.. imorse..


Du missade inget....


Mitt svar var ju självklart


Oroade mig inte heller...


Jag tror att någon tror att jag tar vad som helst.. Men denna person är oxå den som sagt att självklart ska vänner svara på mess, bete sig som vuxna och dom som ger ifrån sig dålig energi ska du helt enkelt inte umgås med..  Man ska ju ta bort dålig energi från sitt liv och jag är den första att erkänna att jag är SKIT dålig på det.. Jag har svårt att börja sudda.. Men kanske borde jag börja sudda nu, eftersom vissa uppenbarligen inte lever som dom lär.. Jag vet inte.. Men min hjärna säger sudda sudda sudda.. Medans hjärtat mest är tyst..


Iaf så hade jag en fantastisk kväll igår :).. Mina arbetskamrater och min gamla chef var hemma hos mig på middag! Vi åt veganskt, vilket men gör allt för sällan trots att det är suveränt gott .. Sen tillbringade jag resten av natten precis som jag behövde...


Vaknade sent för att vara mig och blev bjuden på frukost :) Nästan så att man fick den i sängen *fnissar*


Nu sitter jag med Bettan och har hittat en fantastisk resa.. Vi åker i början på Juni och vi kommer hem precis lagom för att fira min födelsedag på absolut bästa sätt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards