Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Emma - 15 februari 2010 10:58

.. så mår man inte alltid hundra, självförtroendet är nere i skorna och man tror aldrig att man ska bli lycklig...


Sanna är en av dom mest underbara människor jag känner.. Hon är bara 2,5 äpplen hög och har energi som en hel smurfby :) Just nu mår hon inte alls bra.. Känslor för någon som inte har en aning om hur han sårar världens bästa Sanna.. Han vill inget ont, men han fattar inte bättre...


Sanna tror ibland att hon inte är värd min vänskap, vad hon inte förstår är att jag är lika beroende av henne som hon av mig.. Hon tillför mitt liv så himla mycket, både glädje, sorg, skratt och tårar.. Men framförallt skratt, hon har ett sätt att berätta saker att man kiknar.. Åh ibland när hon lyssnar så lägger hon huvudet på sne och är så söt att man bara dör :)


Hon finns där alltid, men visst har hon stunder då hon gör saker som gör mig förbannad.. Men jag vet varför hon gör så, jag vet varför hon sluter sig och gömmer sig..


Så vet du Sanna, du är jordens underbaraste vän, med ett lika trassligt liv som  mig!! Love you! :)

Av Emma - 15 februari 2010 08:49

.. var igår.. Åh hemma hos mig var det ingen romantisk parmiddag utan det var en vänskapsmiddag med en 3 rättersmiddag :)


Kocken stod för förrätten som var en soppa, helt seriöst så kommer jag inte ihåg vad det var för soppa, men har för mig att det var en palsternackssoppa med italensk bacon och bröd till det.. Sjukt gott..


Jag stod för varmrätten som var Färsk pasta med min vegetariska sås (visade sig att kocken inte åt grönsaker direkt ) Men gott var det *mums*


Bettan stod för efterätten vilket var hallon och  knäck glass.. Hon hade jobbat hårt med det :)


Så igår var vi Sanna, jag, Bettan, kocken, Mette och hennes man :)


Barnen fick pannkaka med sylt och grädde :).. Min dotter var bjuden på kinaresturang med sina tjejkompisar..


När Mette med familj gått blev det vild diskussion vid bordet.. Kocken gick och las sig på soffan och tittade på Dirty Dancing, allt var nog bättre än höra oss ha ha ha...

Av Emma - 15 februari 2010 06:04

.. jäkligt oroligt i natt.. Vaknade på tvären i morse, inte första gången den här helgen då jag tydligen valt att sova lite annorlunda..


ikväll ska jag hem till Fm och bada katt :)

Ser framemot att åka till barkarby kommunalt för att kämpa med en katt i badkaret *ASG*


Hörs sen..

Ovido - Quiz & Flashcards