Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

God Morgon! :)

Av Emma - 29 april 2010 07:32

... precis uppstigen och istället för kaffe idag tog jag ett glas oboy... Snacka om sockerkick.. Ha ha ha..


Dottern fick ha en kompis här och sova i natt.. Dom har ätit godis, fnittrat och allt annat som tonåringar gör..

Vaknade kl 0415 av att ytterdörren öppnades, fick jordens panik.. Då var det Dotterns kompis som suttit ute på loftet.. Hon har sömnproblem och kan inte sova som man ska.. Stackars tjej.. Nu när jag väckte dom var hon fortfarande vaken...


Börjar jobba kl 12 idag, skönt med lite ledig tid innan jobbet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards