Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Emma - 23 april 2010 17:30

.. päronen och lillasyster i sommar :D  blir det.. Vi ska åka till lite släktingar, så då bestämde vi att vi skulle ta caben upp och ha lite trevligt.. Men nu ringde syster och berättade att det blir Husbil för hela slanten :)... Så vi ska ta det lugnt upp och hem, kan nog bli en jäkligt spännande resa faktiskt... Så min enda barnlediga semester vecka i juli blir med mina päron och lillasyster.. Dom andra 2 kommer nog att blir Gotland, Öland och sen Emmaboda tillsammans med barnen :D


Idag känns allt så skönt, livet börjar hamna på plats..


Från och med måndag ska jag ju ha dottern på heltid och vi ska sätta oss ner imorgon och diskutera regler och hur det ska se ut. Men jag kommer kräva att hon sitter minst en timme varje dag med läxorna.. Gör hon det så har hon all möjlighet att vara med kompisar sen. Men kommer hon tjafsa kan hon glömma det..


Syns senare nu ska jag äta lite middag ..

Av Emma - 23 april 2010 11:05

.. har precis ätit lunch, Keso med grönsaksröra


Ha en riktigt bra dag :)

Så håller vi tummarna för att det går riktigt bra för dottern på provet :)

Av Emma - 23 april 2010 09:37

.. gick hemfrån 0740 och kom hem 0920, duktigt jobbat tycker iaf jag :)


Tror det blir lite vatten och snart en dusch! :)



Hörs senare

Av Emma - 23 april 2010 07:23

..en powerwalk efter en tallrik gröt :)

Ovido - Quiz & Flashcards