Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Emma - 26 april 2010 07:18

.. jag drar till mamma nu :)


Så jag kommer hem i hyfsad tid i eftermiddag.. Fröken har ju utegångsförbud, sen igår när hon skrämde slag på sin mamma.. Berättar mer om det sen,.. Men iaf vi ska äta och plugga tillsammans ikväll!


Ha en bra dag!

Av Emma - 26 april 2010 07:18

.. jag drar till mamma nu :)


Så jag kommer hem i hyfsad tid i eftermiddag.. Fröken har ju utegångsförbud, sen igår när hon skrämde slag på sin mamma.. Berättar mer om det sen,.. Men iaf vi ska äta och plugga tillsammans ikväll!


Ha en bra dag!

Av Emma - 26 april 2010 06:31

Jag vet inte vad det är för fel på mig, men vaknade kl 6 av mig själv på ledig dag.. Undrar om man börjar bli skadad av att jämnt gå upp tidigt... Nu är det ju inget ovanligt att jag inte sover till 10 på morgonen men till 7 hade iaf varit trevligt!


Ja ja.. Kaffet är på och jag har hängt en tvätt och lagt i en ny.. Hoppar väl in i duschen så även det är klart syns sen!

Ovido - Quiz & Flashcards