Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Emma - 14 april 2010 20:29

.. helt klar.. Vi skickade ut inbjudningar till några sen gav skrivaren upp   ..


Men nu ikväll kommer Fm och ska lämna den där skrikande grisen *suck*... Men men han är ju min med, men han trivs ju inte här.. Men Fm ska ha lite semester och det är ju han värd så jag tar hand om skrikgrisen så länge   


Idag har jag ätit lunch med någon speciell... Undrar om jag någonsin fått så många pussar under en lunch.. På lördag ska vi äta middag tillsammans och hoppas solen visar sig så att vi kanske kan ta ett glas vin inne i stan :)


Fredag ska tillbringas med Challe och Bettan på lokala haket, Challe ska sjunga :) Åh det gör hon förbannat bra oxå!  


Sen är det något annat som stör friden lite.. Men jag anser att ska det lösas måste man göra det mellan fyra ögonen.. Jag tycker iaf att det är värt det! Anser att vänskapen borde vara så stark! Men jag inser att jag inte tänker tjata, det blir vad det blir.. Jag har rätt till mina känslor, sen är det bra om vissa inte tolkar det som dom själva vill.. Verkar bli lite fel då...


Nä nu ska jag nog skicka ett litet sms :) *fnissar*

Ovido - Quiz & Flashcards