Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Emma - 20 april 2010 21:13

.. sms kan såra så mycket..


Tappade lusten på en gång..  Tror inte det var menat som sårande.. Men det tog.. Har fått massa mess sen dess, men orkar egentligen svara.. Men jag gör det.. Men inser att mina svar är inga svar det är bara enstaka ord..



Tror det är dags för mig att sova nu...

Av Emma - 20 april 2010 18:01

.. efter utbildningen.. Snacka om härlig föreläsare, lite sexig på ngt sätt ;)



Nu är det dags för att laga mat till barnen , har diskat och tar nu ett glas vin medans blodpuddingen fräser... ;)


Hörs senare

Av Emma - 20 april 2010 07:01

Hoppas ni alla har sovit gott  


Det har iaf jag gjort! Åh nu är det dags för en utbildnings som kvalitetssamordnare... Ska bli mycket spännande :)


Ses ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards