Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 31 oktober 2009 22:14

.. säng för mig inte..


Har pratat med lagens långa arm ikväll på msn.. Ja länge... Har skrattat en del.. Vi har pratat lite om livet oxå men det var inte lika kul..


=)

Av Emma - 31 oktober 2009 20:15

.. har några planer på att vara förbannad ikväll så öser jag istället här och sen skiter jag i det...

Men Nära nära eller djungelmannen eller vad fan man nu ska kalla den där, måste ha något fel i sitt lilla huvud... Varför ens bemöda sig att skicka ett sms om man inte sen kan vara trevlig tillbaka när någon svarar.. Åhhhh förvånad?? inte ett jävla dugg..  Det enda han vill ha är uppmärksamhet och sen slippa bry sig.. Alltså inget har ändrats...
Men det kanske är bra att han visar att han är likadan?? Är så trött att det ursäktas med att han är som ett stort barn, är man ett stort barn så ska man inte heller leka vuxna lekar inte i min värld iaf.. Hmm tänk att det behövs så lite för att man ska börja kunna lägga saker bakom sig..  Skönt..

*Andas långsamt*

Så nu ska jag lägga mig och se på tv =)

Ha en trevlig kväll

Emma

Av Emma - 31 oktober 2009 19:37

.. jag funderar på att lägga mig i sängen och bara njuta av att vara ledig.. Hur ofta gör jag det??


Men återkommer säkert ;)

Av Emma - 31 oktober 2009 18:18

.. har umgåtts med min son hela dagen.. Vi har köpt skor och varit på bio och sett Upp =).. Den var så himla bra, och självklart då det var sorgligt så grät jag.. Typiskt mig ;)..



Har pratat med Lagens långa arm idag, det har blivit lite missar kan man säga.. Men vi har rett upp dom *s*


Sen har vi då du "Valpen" Som jag vet läser här *s*, Du är totalt galen men du får mig att le...


Måste få säga att det att han han är en jäkel på att flörta iaf ;) Kanske hade man den energin när man var 20 år.. ha ha



Av Emma - 30 oktober 2009 20:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 30 oktober 2009 19:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 30 oktober 2009 18:24

.. väldigt trött.. Trött på att man ska behöva vara som andra vill.. Jag är jag och om det inte duger så jaha inget jag vill eller tänker göra ngt åt..

Av Emma - 30 oktober 2009 14:22

..sova ett par dygn..


Helt slut.. Vaknade ju 4:a imorse och somnade efter halv 7..

Ovido - Quiz & Flashcards