Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Emma - 18 oktober 2009 22:59

att igen få mig att gråta...


Det sjuka är att du fattar ingenting.. Du fattar inte hur det känns när du beter dig som ett riksarsle.. Du förstår inte..


Men du lär upptäcka det snart, eller så märker du inte ens när jag försvinner..

Av Emma - 18 oktober 2009 19:30

..ändå vara glad över att jag inte mår som jag gjorde i våras eller somras.. För det är bland det mest överjävliga jag varit med om.. Visst har jag jordens förälskelse på Nära nära men det är inte en sådan kärlek som jag kände för Andreas.. Det är inte så att jag inte vet om jag vill öppna ögonen igen när jag går och lägger mig..


Men jag håller med dom flesta som säkerligen just precis nu, sitter och skakar på huvudet och tänker lägg ner idioten.. Hmm vet ni jag håller med.. Men jag är inte redo precis ännu..


Igår så berättade jag en sak för Mette som Nära nära hade sagt... Jag trodde aldrig att hon skulle bli så jävla arg.. Shit det rykte ur öronen på henne... Försökte förklara att han inte menade det så , utan så här..  Nä det lyssnade inte fröken på.. Han ska vara glad att han bor jävligt långt bort.. *asg*


Jag och Mette håller på att käbbla på Facebook just nu.. *s* Så nu längtar jag hem till henne =)

Av Emma - 18 oktober 2009 19:10

.. trött jag är på mig själv idag..


Han hör inte av sig och jag blir ledsen arg och jävligt besviken på mig själv som bryr mig..


Hans-Åke har inte heller svarat på mitt mess.. :( Men kanske är han upptagen av sin semester.. *s*

Av Emma - 18 oktober 2009 18:10

.. minut så känns det som jag svalnar.. Blir så trött på det här.. Så tror han att jag ska vara superpigg på att träffa honom till helgen.. Nja så känns det inte alls för mig..


usch just nu känner jag mig ledsen och trött på det här..




Av Emma - 18 oktober 2009 10:30

.. vän Anna ligger på sjukhus igen.. Hon har åkt in och ut på sjukhus sen februari 2008.. Nu fick hon tydligen åka ambulans och dom tror att hon har blindtarmen oxå utöver hennes grundsjukdom.. Gud nu hatar jag verkligen att jag måste jobba . .. Tänk om jag hade kunnat vara med henne istället.. Inte vet jag hålla handen , få henne och skratta åt alla korkade saker vi gjorde tillsammans under vår uppväxt!!


Vi har känt varandra sen i sjuan, vi har bott ihop, vi har upplevt all sorg man kan tänka sig tillsammans.. Hon är gudmor till min son... Hon var absolut ett sjävlklart val till den posten ..


Uach måste se om jag kan åka dit imorgon!!

Av Emma - 18 oktober 2009 09:45

.. mig via facebook, hur jävla bra som helst :) Till och med mina katter reagerade när dom hörde den



Av Emma - 18 oktober 2009 09:15

.. kul att börja dagen med att ta 2 alvedon och hosta och nysa utav bara helvete.. Det är bara 3,5 dag kvar och sen åker vi iväg.. Har ingen lust att vara sjuk då..


Usch ja nu är det verkligen dags för jobbet..


Av Emma - 18 oktober 2009 08:33

..6 kattungar som pep utav bara helvete.. Tänkte att nu har mamman inte gett någon mat alls under natten.. Så jag går upp sätter mig och pratar med, försöker lugna dom 6 galna pipande odjuren ;).. Kollar vikten och dom har ju alla gått upp.. Mellan 21-38 gram har dom gått upp på 2 dagar, vilket är toppen.. Så inte nu heller blir det flaska utan det blir en tallrik med välling och mat så får dom själva äta...  Märker jag ikväll att det inte funkar sätter jag mig med nappflaskan då.. Imorgon ska jag koka torsk och kycklingfile, sånt älskar dom blandat med välling...


Ja Hans-Åke skulle ju ringa, ja inte glömde han bort mig men jag fortsatte sova kan man säga.. Vaknade vid 3 och upptäckte att jag missat honom *suck*.. Men kan säkert prata med honom ikväll..


Nära nära och jag vi hördes via facebook igår, så där skickade jag ett godnatt.. Va fan ska jag anstränga mig en millimeter för honom??? Måste ta tag i det här, pratade med Mette igår och hon sa att nånstans så kommer du själv känna att det räcker... Det kommer jag lovar..


Nu ska jag göra mig klar för jobbet!


Så God Morgon =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards