Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Emma - 26 oktober 2009 20:44

.. vän Anna att jag kommer må bra i ngt annat jävla liv och får då tillbaka den här...


"Joo, som jag tänker ibland, att jag måste ha varit huggorm i mitt förra liv, å bitit barn.."


nu skrattar jag...

Av Emma - 26 oktober 2009 20:40

.. till  min tomma lägenhet ikväll.. Önskar jag kunde ta mig någonstans...

Av Emma - 26 oktober 2009 20:00

.. när jag inte skulle..


Tror att det svåra ligger i att jag vet att jag inte ens kan messa honom och säga hej.. Eller det kan jag väl men det var ju det jag inte skulle göra.. Vet att jag inte ska säga Hej på Ansiktsboken heller.. Vet att jag ska hålla mig undan..


Men det gör ont, tycker om att prata med honom.. Han får mig att skratta..


Förstod att det fanns någon mening i att strunta i mascaran..

Av Emma - 26 oktober 2009 16:32

..ngt roligt för mig.. Få mig att skratta ..

Av Emma - 26 oktober 2009 15:04

.. gjort ngt jag kul.. Men jag kommer inte att berätta vad det är =)

Av Emma - 26 oktober 2009 13:57

... vet att det kommer bli bättre.. Men jag funderar just nu så mycket att jag fått ont i huvudet..


Jag tror helt ärligt att jag väljer relationer som i längden inte kommer fungera för att jag är så jävla rädd att hamna i en dålig relation igen.. Vet inte om det här sättet är så mycket bättre faktiskt...

Av Emma - 26 oktober 2009 08:36

.. man ha??


Fck ett svar, att han tyckte det jag skrev var vettigt att det är nog bra om vi inte hörs på ett tag.. Att jag skulle hör av mig när jag orkade.. Han skrev oxå att han var värdelös på det här..


Har kanppt sovit ngt i natt.. Men det blir bättre jag är helt säker, det måste det bli..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards