Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Emma - 20 oktober 2009 12:36

.. skulle jag rensa min ena mobil som ska bort..

Tog bort 250 mess från Andreas som han skrivit ja bara under april och maj då jag använde den telefonen.. Var ju tvungen att läsa lite..

Kändes faktiskt konstigt måste jag medge och på ett sätt fick jag lite ont i magen..

"Tänker bara på dig" "Tänk om det fick vara vi"

Eller det där han berättar hur han sitter på jobbet och lyssnar på kärlekslåtar och tänker på oss..

Ja men det var bara att trycka radera..

Men herregud 250 mess med kärleksförklaringar och jag var bara ett hål.. Fan jag måste varit ett satans bra jävla hål *asg*

Av Emma - 20 oktober 2009 12:13

.. jag kanske är skitlöjlig..


Men om jag sätter ut en annons med en mobil jävel till salu och skriver 850 kr prutat och klart.. Vad är det då som gör att man ska pruta iaf.. Åh när jag säger men det är det sista priset får man höra.. Var inte så svår va är ditt sista pris.. Nästan värt att stampa på mobiljäveln!!!!!!




Av Emma - 20 oktober 2009 10:13

.. den vet var den tog =)..


Det var både träsk och bergsklättring, och för att synas så tog jag ett par lysande aprikosa vantar till min blå/lila regnjacka =)


 

    


Första Bilden är på Mette och hennes man, han gömmer sig framför henne ;)



Så fruktansvärt härligt ute.. Sitter nu och dricker en shake och en massa vatten =)

Av Emma - 20 oktober 2009 07:28

.. det snart dags att ge sig ut på en 2 timmar powerwalk som innebär bergsklättring och träskvandring =).. Måste ju säga att det blir som mitt liv då .. Ha ha ha ha..


Barnen har nu gått till skolan och jag funderar på att göra mig en shake efter en 2 timmars powerwalk så kan jag ju unna mig en efter oxå =)



Av Emma - 20 oktober 2009 06:30

.. om jag har sovit gott =)


Massa gott har jag sovit... Känner mig så pigg... Ska bara ge barnen frukost och "kasta" iväg dom till skolan Skrattande, sen ska jag iväg på en 2 timmar powerwalk =)


Ha det så gott så länge =)

Av Emma - 20 oktober 2009 00:08

.. vänner..


Tack för att ni finns.. Tack för att ni lyssnar!!


kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards