Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Emma - 11 oktober 2009 23:50

.. Längtar efter att få ligga sked och känna Nära Näras härligt starka armar runt mig..


Hmm nu är det bara 5 minuter kvar.. Ska jag ringa prick tolv eller ska jag vänta *s*



=)

Av Emma - 11 oktober 2009 23:34

..umgåtts med hon den underbara, som har en BadAnka... Hon är helt fantastisk att umgås med, tyvärr så har det tagit tid innan vi fick tllfälle att lära känna varandra.. Men jag känner att jag hittat en fantastisk vän, även om hon verkar ha planer på att utvecklas i ett annat land.. Bad Bad Idea säger jag bara..


Emma

Av Emma - 11 oktober 2009 22:45

.. känner mig mäkta uttråkad..



Är det någon som gör ngt roligt ikväll??


Emma

Av Emma - 11 oktober 2009 21:07

.. tycker om kallar jag för Nära nära på den andra bloggen så jag gör det här med, blir enklast för mig oxå;)


Iaf så har jag av vissa anledningar inte vart den som har tagit så mycket kontakt mellan oss, utan jag har låtit honom vara den kontaktsökande..  Vilket då har resulterat i att han faktiskt har "klagat" över det dom senaste dagarna... Så idag ringde jag faktiskt, och sjävlklart hade han inte tid att prata då.. *s*.. Men han ringde upp mig och eftersom jag hade min vän underbar här så hade ju jag inte tid att prata.. Så jag lovade honom att ringa vid tolv i natt när han är på jobbet.. Är normalt sett en riktig nattuggla men idag är jag sjukt trött.. Så hoppas jag inte somnar innan jag hunnit ringa..


Skulle vilja säga till honom att jag saknar honom, men det kommer jag inte göra.. Det kommer ju aldrig bli vi på det sättet så det är ingen mening att göra det svårare då..


Vi bor ju inte i samma stad och har båda barn på varsitt håll så det är egentligen lönlöst att hålla på ... Men vem kan hålla fingrarna i styr ;)


Emma

Av Emma - 11 oktober 2009 20:04

.. skulle berätta lite om varför jag bloggar även här och inte på http://babesontour.blogg.se ..


Jag skriver ju tillsammans med en vän på babes on tour, vi började skriva anonymt, ingen visste om bloggen.. Men med tiden så har ju fler och fler av våra vänner och familj fått tagit del av vårat skrivande. Det har absolut varit hur kul som helst, men det gör oxå att man till slut begränsar sitt skrivande.. Jag har iaf känt så under en ganska lång tid.


En av sakerna som hände som går att läsa på den andra bloggen under kategorierna Kärlek och otroheten är att jag träffade en man som sen visade sig ha en fru.. Orkar inte ta hela historien igen men ni är välkomna att läsa om det på andra bloggen som sagt ... Vi var iaf ihop i 5 månader en kort tid efter det tog slut kom sanningen fram, och för att ge hans fru lite inblick i vilket svin till man hon hade fick hon bloggadressen.. Nu är det så att hon har aldrig slutat läsa och började messa mig igen, vilket har gjort att hon har analyserat allt jag skrivit och gjort sina egna slutsatser.. Vilket resulterat i att hon fått för sig att jag vill ha tillbaka honom..  Vilket jag verkligen inte vill, skulle inte ta på honom om jag så fick betalt!!


Sen har vi då den kille som jag faktiskt tycker om idag. Han vet oxå om bloggadressen och han tolkar oxå hej vilt..

Vilket leder till diskussioner plus att jag vill ha ett ställe som bara är mitt..


Sen har vi då den smetiga kompis historien om vännen som satte kniven i ryggen.. Som utan anledning bara vände sig om och gick.. Som jag ska träffa på Onsdag och reda ut saker med.. Ja hon och resten av gänget analyserar oxå på sitt eget lilla vis...


Så det är därför jag är här!! =)


Emma

Av Emma - 11 oktober 2009 17:39

.. med barnen.. Helvete vilket slit med tanke på min stora järnsäng och jättemadrasser.. Har ju en hel del möbler om man säger så *s*


Men jag är ju för jävla envis så be om hjälp är inte min grej om jag nu inte kommer kunna gå imorgon ... Ja har liksom inte orken heller på att vänta att någon ska göra det ;)






Tycker det blev jättemysigt... Har haft det här rummet förut, men dottern flyttade in där och jag ut v-rummet, men det funkade inte bra alls.. Men nu är vi tillbaka som förut =)


Emma

Av Emma - 11 oktober 2009 13:30

.. vill höra din röst..


Emma

Av Emma - 11 oktober 2009 12:50

.. som jag tycker om väldigt mycket.. Men jag har slutat visa det och jag har verkligen dragit mig tillbaka...


Vi vet båda två att det inte kommer bli ngt varaktigt mellan oss, men det spelar ingen roll har iaf väldigt starka känslor..  Men varför ska jag delge någon det som uppenbarlien skiter i vad jag tycker.. Eller det gör han kanske inte, men jag kommer inte att lägga ut hela mig själv för honom..


Vi kommer snart att ses igen då jag ska åka till hans stad med goda vänner, meningen är att jag ska bo där... Det kommer säkerligen vara helt underbart då.. Men jag vet själv att jag sen måste lägga locket på.. Att jag måste radera och gå vidare.. Det viktiga för mig är att vi kommer så småningom vara goda vänner...



Nej nu ska jag försöka se till att barnen vill byta rum med mig då mitt rum är mycket större än deras..


Emma

Ovido - Quiz & Flashcards