Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Emma - 30 oktober 2009 20:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 30 oktober 2009 19:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 30 oktober 2009 18:24

.. väldigt trött.. Trött på att man ska behöva vara som andra vill.. Jag är jag och om det inte duger så jaha inget jag vill eller tänker göra ngt åt..

Av Emma - 30 oktober 2009 14:22

..sova ett par dygn..


Helt slut.. Vaknade ju 4:a imorse och somnade efter halv 7..

Av Emma - 30 oktober 2009 14:05

.. man någon som runkade på min telefonsvarare... Trist för honom så bröts det innan det var klart..


Ja menar hallå var fan är nöjet..

Av Emma - 30 oktober 2009 10:31

Kan man vara mer förvirrad än jag??? Kan man vara mer knasig än jag?? Troligen inte..


Gick omkring igår tänkte på natten innan, hade ett fånigt leende på läpparna... Jisses tankarna drogs tillbaka, fick mig att skratta och tänka så galet det kan bli..


Sen kom jag hem från stan med Bettan.. Så började vi prata och det slutade med tårar från min sida.. Jag saknar ju Nära nära.. Jag gör verkligen det men vet att det är dödfött, vet att han inte tänker på mig.. Bettan visste att han gjorde det, sa att han kommer bli glad om du visar att du bryr dig... Så jag skickade ett medelande att jag saknade honom.. Så idiotiskt men ville visa henne att han inte skulle svara.. Åh det har han inte heller gjort..


Har ingen aning om vad jag vill.. Vill jag träffa lagens långa arm igen?? ingen aning.. Vill jag träffa nära nära iaf, ingen aning..


Help??? *asG*


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards