Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Emma - 15 oktober 2009 22:38

..hem Nära nära skulle ringa mig när han slutade jobbet, jag ringde ju honom förut men han hade inte tid att prata då..


Längtar till när vi ses.. Även om jag vet att det  troligen kommer vara slutet för oss.. Men som jag sagt tidigare, hellre att vi kan avsluta vad vi nu har som vänner än att vi ska bli osams.. Har jag inte någon lust med..


Det är väl bara sluta och vara kär eller??? Är det så lätt?? Sluta längta, fantisera och vilja ha... Fan det ska inte behöva vara så jävla svårt..


Fast det är ju det iaf..

Av Emma - 15 oktober 2009 22:26

..packade han ner ett par mörkblå badshorts oxå.. Hade jag varit hans fru hade han aldrig fått haft dom på sig... Men jag råkade påpeka att dom inte var så snygga, då pekade han finger åt mig..  Han är lite känslig, som en kvinna kan man säga.. Har precis tagit ett kort på honom med en keps som han gjort med sin dotter, lägger ut det när jag kommer hem senare..


*skrattar* Nu chockade han mig precis.. Han tittar på mig helt allvarligt och säger Emma kan du hjälpa mig med en sak.. Visst kan jag väl.. Mm kan du raka mig på pungen..?? Blev helt tyst och stirrade på honom.. Nä det tror jag inte.. Ha ha när jag menade i nacken.. Hmm den mannen..


=)


Av Emma - 15 oktober 2009 22:15

..mobbad av Hans-Åke, han ska hela tiden retas... Men jag kan minsann retas tillbaka =)..


Just nu lyssnar vi på någon skitmusik.. Mustasch och låten heter double nature och nu har jag hört den 15 gånger och den blir inte ett dugg bättre ju fler gånger man hör den.. Inget kaffe har jag heller fått bara björnbärsdryck..


Han håller på att packa för österrike, han åker nån gång i natt.. Så jag sitter och stressar honom vilket är litesådär med tanke på att han är karl..


Nu frågar han mig vilken jacka han borde ha, herregud är jag hans fru eller *asg'


Han försökte få mig att vika hans kläder när jag kom.. Ha ha ha eller hur.. Så jävla snygg är han iaf inte ha ha..


Hans-Åke går även under namnet Duracellkaninen.. Det namnet fick han under en period då vi dejtade eller vad man nu kallar det *asg*.. Ni kan ju gissa varför han fick det.. Hi hi hi hi



=)



Av Emma - 15 oktober 2009 19:56

.. av att sitta här hemma.. Så jag drar till Hans-Åke på en kaffe.. Passar på att umgås innan han åker till Österrike imorgon bitti..


Syns senare

Av Emma - 15 oktober 2009 19:25

.. här är bilder på 6 stycken nyfödda kattungar.. Dom föddes den 23/9 -09


      


Såg nu att dom faktiskt bara var 5 än så länge här *s*



Av Emma - 15 oktober 2009 19:02

.. varmt bad skulle vara något.. Fast grejen är väl att jag nu när jag tagit smärtis,  lär jag väl somna i badet..


Känner mig inte alls pigg precis just nu...


Börjar känna att jag kanske borde ringa nära nära.. Borde jag..

Av Emma - 15 oktober 2009 18:47

.. mår bättre ikväll men eftersom jag fortfarande känner av händer och handleder så blir det nog ett par smärtstillande idag innan jag får för ont.. Hatar att behöva ta värktabletter men ibland måste man ju faktiskt det..


Hade lite tankar på att fixa en massa idag men orkar inte.. Eller ska jag dra upp mig själv kanske..



Av Emma - 15 oktober 2009 17:45

sjukt mätt..


Gjorde ett hopkok av ris, bacon, broccoli, lök och blomkål.. Är inte det godaste jag ätit men det gav sin funktion iaf..


Vad har ni ätit idag??

Ovido - Quiz & Flashcards