Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Emma - 19 oktober 2009 23:28

.. fast det är säkert 30 minuter sen Mette gick.. Herregud vilken kväll..


Vet ni jag har kommit fram till en sak.. Jag är lycklig.. Lycklig att jag är jag.. Att veta att jag kan mer än vad han tror.. Veta att han är inte den enda...



Vi pratade ikväll och han fick mig att inse, att han är inte bättre än mig alls..


Han kanske borde inse att han inte styr alls.. Åh gud vad jag mår bra.. Hoppas han mår lika bra sen.. För  jag kommer gå vidare trots mina känslor.. Jag kommer gå ut och dejta igen, jag kommer ta emot uppmärksamheten igen.. thiihiii va det ska bli kul =)

Av Emma - 19 oktober 2009 19:00

.. enkelt att bara radera??? Kan man borsta av sig på axlarna och säga nu är det över.. Jag önskar jag var sådan .. Att jag bara kunde glömma och gå vidare utan frågor och vara nöjd med dom svar jag får.. Men ibland är det så jävla svårt att acceptera att det blir på annat sätt...

Jag hade kunnat accepterat det här på ett bättre sätt om du sa helt enkelt jag gillade aldrig dig, jag tyckte du var rätt tragisk som person.. Därför så gjorde jag så här..

Men när man skriver vi klickade.. Jag kunde lika gärna vara tyst med dig som att festa, resa eller käka middag.. Vi funkade..

Hur fan tänkte du då???? Jag vet att du säger du kan inte ha det ogjort.. Men....

Blir så jävla skitförbannd... Tyckte du inte att jag haft nog med skit??? Tyckte du inte att mitt liv varit nog med drama???

Spelar det dig någon jävla roll att du har sårat mig mer än jag trodde du kunde göra som vän...

Visst kommer jag gå vidare och jag har mina vänner.. Men ändå.. Det var inte så här det skulle vara..

Av Emma - 19 oktober 2009 18:03

.. känner det mot läpparna, andas och njuter...

Av Emma - 19 oktober 2009 17:08

.. obehags känsla i magen..


Har varit på topp humör, men nu har det vänt och jag känner hur humöret ligger i spiralen neråt..



Idag tänker jag göra ngt jag inte hade tänkt göra förräns om ett par dagar.. Jag tänker ta ett glas vin med Mette och sen tänker jag gråta lite kanske...


Metta ska klippa mig oxå.. Kanske borde klippa av det långa håret.. hmm

Av Emma - 19 oktober 2009 16:33

.. det iaf full rulle på  =)...


Full fart framåt kan man ju lugnt säga ...


  

Av Emma - 19 oktober 2009 15:59

.. 6 kattungar som blir 4 veckor att äta mat är fan bland det roligaste man kan göra.. Dom badar i maten, dom skriker helt hysteriskt och står kvar.. En äter och äter medans dom andra inte fattar ett smack..


Vilken hysteri *asg*

Av Emma - 19 oktober 2009 15:32

..fikat och fikat.. Helt galet, halva centrum hörde väl oss *asg*...


Jo lite kontakt har jag igen haft med Nära nära, han har kommenterat min status på Fejjan .. åhhh vilken kille *asg*.. Tragiskt..


Hans-Åke ringde precis från Österrike, han skulle sova middag och sen göra ngt annat skoj ikväll =)


Nu ska jag tvätta lite syns snart igen =)

Av Emma - 19 oktober 2009 12:37

.. kanske förmiddag.. Ja det är det ju..


Natten har vart hela kaotisk.. Jag har vaknat varje timme och känt mig helt konstig.. Snurrat och haft mig, vaknat med huvudet i fotändan.. Ingen skön sömn här inte..


Har hunnit med frukost med Bettan nu på morgonen tillsammans med våran underbara vän leopardpuman ;).. Var härligt att skvallra lite..


Har varit ute på en promenad med grannens hund i mina mocca stövlar.. Ja jag vet, ytterst korkat *asg*.. Nu är det dags att fika i centrum med Bettan och min underbara lilla AnnaPanna som jag pluggade till Uska med =)..


Nej han har inte hört av sig alls..


Däremot har hon som jag skulle reda ut saker med hört av sig.. Vad ska jag säga eller vad ska jag göra.??? Vet inte.. Orkar jag bry mig eller vill jag bara lägga locket på.. Usch jag är så jävla velig..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards