Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Emma - 29 oktober 2009 18:32

.. har sagt att hela kvällen att jag ser frånvarande ut.. Konstigt är ju kvar där jag var i natt...

Av Emma - 29 oktober 2009 10:25

.. väg..


Tydligen har jag ett leende på läpparna... Bättre än tårar i ögonvrån.. *s*

Av Emma - 29 oktober 2009 08:44

Inte för att jag klagar... Men jag ska träffa Bettan och åka till stan, undrar hur det ska gå  ;)


Borde gå in i duschen... Borde ta fram kläder..



En massa borde hela tiden *s*

Av Emma - 29 oktober 2009 07:55

.. jag tänkt mig riktigt..


Jag trodde det skulle bli trevligt men jag trodde aldrig att jag skulle hamna i det här.. Alla jobbiga tankar försvann, inga tårar... Utan helt plötsligt var jag i ngt jag inte kunde stoppa.. Plötsligt kom jag ihåg hur bra han var på just det där..


Så den oskyldiga middagen kanske inte vart så oskyldig... En massa prat med en massa vin, som utbyttes i ngt annat.. Helt plötsligt var klockan halv 3.. Åh jag inser att herregud att tillbringa kvällen med lagens långa arm kanske inte var så fel...


Men aja baja Emma inte ska man göra så Oskyldig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards