Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Emma - 27 oktober 2009 21:48

... ibland blir livet lite roligare och enklare, om man bara slutar tänka... Så jag slutar och tänka nu tills jag vill tänka igen...

Av Emma - 27 oktober 2009 20:54

.. just nu???


Ja det kan man fasiken undra... Eller vad har jag hållt på med hela kvällen??? ehhh...... *asg*

Av Emma - 27 oktober 2009 16:33

.. negativt besked vara extremt positivt... Åh idag tog jag det negativa beskedet som väldigt positivt...

Av Emma - 27 oktober 2009 11:17

... hade precis slutat gråta..


Så går jag till posten. Där ligger ett större brev med min laddare i, som han skickat.. Så nu gråter jag igen..


Herregud det är ju bara en jävla Man...

Av Emma - 27 oktober 2009 10:45

.. så envis hade jag ringt nu.. Hade jag tagit första bästa anledning att ringa.. Men vet att jag kommer avsky mig själv sen..


Bettan kom hit.. Kryp ner bredvid mig, krama mig..



Orkar inte mer jag gör verkligen inte det.. Åh nu håller nästa idiot på... Kan inte alla bara låta mig vara.. Låta mig få lite andrum.. Vad fan har jag gjort alla..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards