Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Emma - 16 oktober 2009 23:02

..helt trasig är jag ... Men somnar med dig Nära nära i tankarna... Skönt att du inte vet hur saker ligger till.. Att du inte vet om den här bloggen.. Så att jag kan skriva vad jag vill ...


GOD NATT

Av Emma - 16 oktober 2009 22:34

.. jag ska mata kattbebisar innan jag somnar.. Börjar gråta snart..

Av Emma - 16 oktober 2009 22:19

.. av Nära nära.. Att hjärtat skulle sova gott och krya på mig.. Så jag är frisk tills nästa vecka.. Fick nästan panik.. Inte kan jag väl vara sjuk då??? Vill ju åka..


NU ska jag ta 2 alvedon, en kopp te och krypa till sängs tror jag...

Av Emma - 16 oktober 2009 21:00

.. nu följa min blogg via bloglovin =)


Ni trycker bara under länkar på den rosa knappen så får ni medeleande när jag har uppdaterat =)


Nej nu ska jag faktiskt gå hem =)

Av Emma - 16 oktober 2009 20:45

..gå 1 vecka med sitt döda barn i magen innan hon fick ta bort det..


Jag har själv varit med om en liknande insident.. Fast jag var bara 8 veckors gravid när dom upptäckte att fostret dött i vecka 5.. Enligt dom var jag tvungen att vänta 2 veckor för att se om det blev ett spontant missfall, sen fick jag göra en medicinsk abort som misslyckades och gjorde så att fostret låg kvar och jag fick jordens infektion.. 10 dagar åt jag medicin tillbaka på kontroll och dom konstaterade att jag fostret låg kvar, sen fick jag vänta ytterliggare en vecka för att få göra en kirurgisk abort.. Där det visade sig att jag hade fått en ny infeketion.. Från det att dom upptäckte att fostret var dött tills jag var helt frisk igen tog det 9 veckor..

Hade jag inte haft Betten och en annan kompis då, hade jag fan gått under!!


Och enligt sjukvården var inte det här ngt konstigt alls..


För mig var det ett rent helvete..  Förutom att man var skitledsen så var man dessutom helt sänkt av alla mediciner..

Av Emma - 16 oktober 2009 20:30

.. vän Magda som jag vet inte har sin bästa dag idag..


Jag tycker du ska ta din lilla rumpa ner till sthlm och ha en fantastisk vinkväll med mig så att vi får bena ut alla dom här satans karlbegreppen.. Du vet lika mycket som mig att när göteborgs helgen är över för min del så kommer jag att vara så mycket under isen som det går.. Tänk vad en vinkväll skulle göra oss glada ;)


Du har mitt nummer bara messa när det känns jobbigt, eller varför inte plocka upp luren..


Kramis

Av Emma - 16 oktober 2009 20:15

av dom få program som jag följer som går på tv4.. Ett program som jag helt enkelt vägrar är Bonde söker fru... Det är det mest pinsamma program dom har, eller så är det kanske mammas pojkar men det tänker jag inte ens försöka titta på ens en gång..


Men jag älskar en deltagare i Bonde Söker fru, åh det är Roger.. Hans kommentar var sjukt klockren och även om jag tycker han är osnygg och allt annat än attraktiv så gick han upp 10 steg tack vare den..


"Jag jag måste ju välja ut några"


Det var hans svar på varför han valt en viss tjej..


Klockren...



Av Emma - 16 oktober 2009 19:51

eller 2 alvedon.. Ngt som tar bort den här förbannade huvudvärken.....

Ovido - Quiz & Flashcards