Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Läser om hon som fick..

Av Emma - 16 oktober 2009 20:45

..gå 1 vecka med sitt döda barn i magen innan hon fick ta bort det..


Jag har själv varit med om en liknande insident.. Fast jag var bara 8 veckors gravid när dom upptäckte att fostret dött i vecka 5.. Enligt dom var jag tvungen att vänta 2 veckor för att se om det blev ett spontant missfall, sen fick jag göra en medicinsk abort som misslyckades och gjorde så att fostret låg kvar och jag fick jordens infektion.. 10 dagar åt jag medicin tillbaka på kontroll och dom konstaterade att jag fostret låg kvar, sen fick jag vänta ytterliggare en vecka för att få göra en kirurgisk abort.. Där det visade sig att jag hade fått en ny infeketion.. Från det att dom upptäckte att fostret var dött tills jag var helt frisk igen tog det 9 veckor..

Hade jag inte haft Betten och en annan kompis då, hade jag fan gått under!!


Och enligt sjukvården var inte det här ngt konstigt alls..


För mig var det ett rent helvete..  Förutom att man var skitledsen så var man dessutom helt sänkt av alla mediciner..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards