Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Blir så jävla..

Av Emma - 3 maj 2010 09:36

.. trött att vissa ska tolka saker på fel sätt.. Öppna och titta på det objektivt så kanske det kommer i en annan dager..  Har aldrig sagt att jag på ngt sätt är bra.. Men jag försöker vara positiv, försöker förändra även mina negativa sidor.. För dom finns absolut... Men vill man fortsätta spy på någon och då mig så gör det.. Jag spyr iaf inte tillbaka eftersom jag tror att människor förändras.. Eller jag hoppas iaf..



Helgen har varit hur härlig som helst! Var hos Åsa i Nynäs i lördags, grillade och åt god mat... Hjärtat var oxå med... Kom hem sent, vaknade tidigt som vanligt.. Somnade om sov till 11.. :)


Igår var det en promenad, en lång stund sittande solen och bara njöt av värmen!


 
 
Sarah

Sarah

3 maj 2010 09:49

Tack ..

Ja här går det undan !
hur mår ni?

http://lillelskling.blogg.se

 
Ingen bild

Mona

3 maj 2010 10:04

Nu ska jag inte tolka det här galet, men om du tog åt dig av mitt inlägg där jag kräktes åt någon som hyllade sig själv - så var det INTE alls menat till dig...

Hylla dig du om du nu gör det - det stör mig inte en sekund!

Och lycka till med den färska relationen!

 
Ingen bild

Emma

3 maj 2010 10:26

Tack så mycket :) Ja den är väl rätt färsk, träffats ett tag.. Du har ju till och med träffat personen ;)

Ja du syster yster vad menar du??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards