Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Emma - 25 oktober 2009 23:24

.. med ett godnatt.. Vet inte om han läst det jag skrivit eller om han bara ville säga godnatt.. Började gråta när jag såg det.. Svarade bara detsamma..


Åhh va det känns.. Att inte få höra rösten, inte höra skrattet att inte prata överhuvudtaget...



Om du visste hur mycket jag redan nu saknar dig, hur jag vill ha dig här.. Men det kommer du inte få veta.. För jag kommer aldrig berätta det för dig.. En dag hoppas jag att vi kommer skratta tillsammans som vänner.. Men det kommer dröja, för det kommer ta ett tag att komma över dig..


Du får mig att skratta.. Som att vara busiga och smita in på hotellet som ligger precis där du bor och äta en frukost, och sen bara gå där ifrån *s*...


Du får mig att må så bra när du håller om mig, pussar mig på halsen, och myser in dig..


Om du visste hur mycket tårar jag fällt idag.. Hur jag kämpade hela bilresan för att inte gråta..


Om du visste....



Av Emma - 25 oktober 2009 20:07

.. så nu sitter jag och gråter.. Men nu är det gjort, och nu kan det väl bara bli bättre?? Nu kan det väl bara gå uppåt?? Eller är det nu som det går åt helvete..


Skickade det här till honom, orkade inte ringa honom.. Ville inte att han skulle höra mig gråta..

"

Hej...

Vet att jag borde ta det här med dig i telefon istället men ärligt jag orkar inte... Orkar inte att vi missförstår varandra och tillslut blir osams vilket jag inte heller vill bli med dig.. Vill bara få ett lugn.. Så jag hoppas att du förstår vad jag menar..

Jag vet att du inte känner som mig och det är helt okej, det är inte heller därför jag gör så här utan för att jag måste kliva av berg och dalbanan innan jag bryter ihop..

Innan helgen har du varit väldigt avig mot mig vilket fick mig att känna att det skulle bli lätt att säga att jag vi kanske inte borde höras på ett tag.. Men så kom helgen och nu är det jättesvårt.. För jag har insett att jag har känslor som jag inte vill ha för dig.. Jag orkar inte bli olycklig en gång till, orkar inte känna så starkt för någon igen när det ändå inte kommer funka..

Vill verkligen inte göra det här, helgen var supermysg och du är världens goaste men jag måste.. För min egen skull..

Jag vet att jag kommer sakna din röst, ditt skratt, din humor ja hela du... Men jag vill oxå att vi ska kunna vara världens goaste vänner en dag istället för att det här ska bli nån jävla såpa..

Önskar jag hade en knapp som bara kunde stänga av så jag slutade vara kär men så funkar det inte..

Men vi hörs igen..

Ta hand om dig..

kram "



Så nu är det gjort.. Nu går det inte att ta tillbaka... Tack Magda för stödet, lite hålla hand behövde jag!!

Av Emma - 25 oktober 2009 19:29

.. innan helgen.. Så är man en våt fläck igen..

Av Emma - 25 oktober 2009 18:22

.. lätt som jag trodde för mig.. Fan oxå..


Vi hade ett samtal i fredags åhh jag vet inte hur jag ska tyda det.. Vet inte ens om han minns det..


När vi var själva så säger han att , jag kan inte vara lika "gosig" som du.. Först fattade jag inte vad han menade.. Sen så säger han att jag är väldigt gosig och närhetssökande.. Han ville att jag skulle veta att han inte var sån mot mig för att han ville inte bli kär i mig..


Vad säger man..


Men det har varit massa mys..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards