Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 22 oktober 2009 07:06

Jag är absolut inte ett dugg trött, eller hur.. Ögonen går i kors, men där får man för att man sitter upp till kl 2..


Nu ska jag hjälpa mina barn som låter, eller är det kattungarna som låter.. Ja det var nog dom *asg*




Av Emma - 22 oktober 2009 00:45

. ska jag eller ska jag inte gå och borsta tänderna och sen sova??? Eller ska jag inse att jag kommer kissa på mig om jag somnar nu.. Har suttit här och skrivit och fixat med datorn och inte tänkt på att jag hällt i mig snart 1,5 liter vatten...


Smart Emma.. Eller inte så smart *s*.. Men nyttigare än godis och läsk iaf..


Ska jag sova eller ska jag vara vaken???

Av Emma - 22 oktober 2009 00:31

.. men jag kan inte..


Lyssnar på spotify och njuter av lugnet hemma.. Borde packa, men orkar inte..


Blev inbjuden på vin hos 20 åringen.. hi hi hi.. Men helt seriöst... Är det inte barnarov?? 13 års skillnad... Jisses ;)



Av Emma - 22 oktober 2009 00:03

.. Hans-Åke, han ringde från Österrike igen.. Han har det kanonbra och det hörs att han fått sova för han låter så himla glad.. Tydligen är Österrike ett land för mig, för där dricker man mest vin ;)


Så nu har vi prel bokat söndag, då ska vi bygga lego med hans barn, och dricka lite vin så han kan berätta om sin resa.. Sen frågade han om jag ville följa med dom på bio på måndag dag och se filmen UPP.. Lät ju hur kul som helst =)..



Av Emma - 21 oktober 2009 22:30

.. hemma ..



Pratade med Nära nära eller faktiskt Djungelmannen, han är inte längre Nära nära.. Han var det förut.. Men inte längre.. När jag pratade med honom var han på jobbet... Han hade en kollega där som undrade om vi dejtade men så säger han nej vi är KK.. Minst första tanke var äntligen förstår han och jag varandra.. När vi hade lagt på så andades jag ut och kände nu är vi på samma våglängd.. Hade jag brytt mig hade jag blivit ledsen, känt mig smutsig.. Men känner nu bara att japp så är det :)


Satt och skrattade för mig själv, nu förstår jag varför jag börjat må bra igen.. Jag har släppt.. Förstår ni jag har släppt.. =)..


Jag har släppt Nära nära och ska nu åka och träffa Djungelmannen och absolut inget annat ;)


Vem vet nu kanske jag borde tacka ja till det andra ;).. Eller nä han är fortfarande 20 år och jag kan inte hantera sånt.. Ja menar det är Barnarov.. *asg*


Men ska bli skönt och berätta att jag släppt till Hans-ÅKe han var ju lite orolig att jag skulle fastna och må dåligt igen.. Men han behöver inte oroa sig längre... Han kan få bjuda på kaffe snart igen tror jag =)..


Hi hi hi..


Ja du Magda vad säger man???? =)

Av Emma - 21 oktober 2009 21:00

..slut..


Säg inte till mig att du ska vara ärlig och sen inte är det.. Säg inte A till mig för att sen börja hymla om B.. För det är bara för att föda griller i mitt huvud..

Jag förstår om du tycker att jag hängt ut dig, men vet du det skiter jag högaktningsfullt i.. För du LJÖG för mig igen.. Du sa jag ska lägga korten på borden för alla.. Jag ska vara ärlig mot alla inblandade.. Igår fick jag det svart på vitt att du fortsatt ljuga..

Jag har pratat med alla inblandade, jag har lagt korten på bordet och sagt så här såg det ut.. Jag har förklarat varför jag anser att du fött mig med lögner ändå från Februari!! Det är inte vänskap det är ett jävla falskspel som du kan behålla för dig själv..

Jag trodde du ångrade dig, jag trodde att du menade allvar när du sa förlåt.. Jag trodde du menade allvar när du sa jag ska vara ärlig nu..

Istället tror jag att en person blev väldigt förvirrad igår, väldigt besviken och ledsen om den personen inser vilka lögner du serverat.. Hur vänskapsband brustit pga dig.. Eller så lyckas du ljuga dig ur det här igen.. Men jag hoppas du förstår hur illa du gör den här personen i långa loppet..


Åhh jag hoppas du förstår vad du har förstört för mig.. Vilka diskussioner som just nu är.. Ville du bryta fler vänskapsband?? Vem vet du kanske lyckades...
Jag skrev det här på min andra blogg idag, hade tänkt att skriva ett mer utlämnaden inlägg här men jag orkar faktiskt inte.. Människan har sugit så mycket energi från mig att jag orkar inte mer..

Av Emma - 21 oktober 2009 19:14

.. dags att åka.. Jag längtar så himla mycket efter få sätta mig i bilen och bara åka ifrån allt jävla elände här hemma..


Sen längtar jag på ett sätt att få träffa Nära nära och bara få gosa in mig i hans famn, samtidigt som jag har lust att bara ge honom fingret.. Ha ha ha snacka om att inte veta vilket ben man ska stå på *asg*



Ska hem och börja packa när jag kommer hem.. Ska bli massa kul =)


Återkommer när jag är hemma =)

Av Emma - 21 oktober 2009 11:43

Någon som håller med???


Eller så är jag bara jävligt övertrött =)

Ovido - Quiz & Flashcards