Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 17 oktober 2009 15:04

.. andra blogg att jag inte känner samma skrivglädje där som jag gör här.. Åh det stämmer faktiskt, eftersom det är ytterst få av mina vänner som känner till den här bloggen så blir det lättare att öppna hjärtat.. Som det känns idag så kommer jag skriva ytterst lite på den andra bloggen , enbart när jag verkligen känner att jag vill uppdatera med vad jag gjort eller vad som ska hända..


Jag trivs med att skriva här och njuter av att inte känna mig begränsad...



Av Emma - 17 oktober 2009 11:49

..nu och känner mig helt sänkt.. Tog 2 alvedon vid halv 10, så tidigast halv 2 är det dags igen.. *suck*


Har insett att jag behöver en ny dator oxå, någon som har ngt förslag?? Bra billig och bärbar..

Av Emma - 17 oktober 2009 09:34

.. senare och jag är nu på G till jobbet.. Får se om jag kommer in och skriver ngt senare..

Av Emma - 17 oktober 2009 09:06

Mår inte speciellt mycket bättre idag kan jag säga.. Känner mig helt färdig.. Men det är dags att ge kissebebisarna mat och väga dom..


Hans-Åke ringde i natt, han är ju i österrike-- Han hade det iaf superbra.. *s* Han tjatade om någon skjorta, var så trött så jag hörde hälften.

Av Emma - 16 oktober 2009 23:02

..helt trasig är jag ... Men somnar med dig Nära nära i tankarna... Skönt att du inte vet hur saker ligger till.. Att du inte vet om den här bloggen.. Så att jag kan skriva vad jag vill ...


GOD NATT

Av Emma - 16 oktober 2009 22:34

.. jag ska mata kattbebisar innan jag somnar.. Börjar gråta snart..

Av Emma - 16 oktober 2009 22:19

.. av Nära nära.. Att hjärtat skulle sova gott och krya på mig.. Så jag är frisk tills nästa vecka.. Fick nästan panik.. Inte kan jag väl vara sjuk då??? Vill ju åka..


NU ska jag ta 2 alvedon, en kopp te och krypa till sängs tror jag...

Av Emma - 16 oktober 2009 21:00

.. nu följa min blogg via bloglovin =)


Ni trycker bara under länkar på den rosa knappen så får ni medeleande när jag har uppdaterat =)


Nej nu ska jag faktiskt gå hem =)

Ovido - Quiz & Flashcards