Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Emma - 19 april 2010 22:40

.. med dottern ordentligt.. Att hon inte kan lyssna.. Eller är det jag som inte förstår..


Men nu är vi sams iaf..


Åh jag har fått en massa pussar skickat till mig :)

Av Emma - 19 april 2010 17:35

.. fantastisk helg :)


I fredags så hade vi lite tjejkväll tillsammans och det slutade med att det vart Kareoke på lokala bykrogen :).. Challe sjöng för allt vad hon e värd :) Hon är fantastiskt duktig!!

Sen senare under natten så blev jag så kramade på, underbart!!!


Låg i sängen länge länge på lördagen, varför gå upp när man ha exakt det man behöver där :)..


I söndags vart det tråkigt i söndagen efter kl 9 så upp och studsade och sen var det det dags att träffa Bettan & Challe för en kaffe i solen inne på snaps i stan!! Var hemma halv elva på kvällen :) Mycket kaffe vart det.. Ha ha ha


Har sånna underbara känslor i kroppen!!! Tror att det finns någon annan som känner så oxå.. Snacka om att det är vår!



Ovido - Quiz & Flashcards