Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emma - 17 februari 2010 12:36

.. helt klar med mig själv just nu.. Jag är glad absolut, men jag känner att jag måste förändra väldigt mycket med mig själv..


Eller som Fm säger sätt dig och din hälsa främst så kommer saker börja lösa sig av sig själv.. Det är så enkelt att säga att jag ska göra det och sen faller jag tillbaka på samma gamla rutiner igen.. Men dom här 2 dagarna att bara få sitta och prata och umgås med någon jag annars inte spenderar så här mycket tid, har börjat ge perspektiv..


Han är inte så dum den där Fm egentligen, han är jäkligt smart.. Önskar bara att han kunde se sig själv lite som jag tror andra gör.. Eller kanske som jag gör..


Nej nu måste jag fokusera på det jag hade bestämt att jag ska göra idag..

Av Emma - 17 februari 2010 10:35

.. har precis ätit frukost med Bettan & Kocken..


Jag kom hem vid halv 10 efter att ha sovit hos Fm igen.. Blev bjuden på utsökt mat och drack gott vin.. Gosade såklart massa med gris, det var en riktigt trevlig kväll..


Men att behöva åka pendeltåg är inte riktigt min grej eftersom lukten på pendeln påminner om hästskit.. *URK*


Har en massa att göra idag, men som vanligt älskar jag att ha just många järn i elden...



Ovido - Quiz & Flashcards