Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Emma - 9 februari 2010 05:54

Har sovit lite halvtaskigt i natt men är sen 30 minuter uppe och hoppar iaf... Barnen har precis vaknat och dom ser bra trötta ut..


Jag och dottern hamnade i krig igår kväll igen.. Jag tycker att det är försent att lägga sig 23 när det är skola trots att hon blir 14, hon är ju så trött på morgonen att benen knappt bär henne.. Men trots det vill hon vara uppe.. Var går gränsen??


Så igår när jag kom hem efter 11,5 timmes arbetsdag talade min dotter om för mig vad hon tyckte, jag bad henne visa lite respekt att jag var helt slut.. Men det hade hon ingen lust med utan talade om att var jag så trött kunde jag säga upp mig.. Då frågade jag henne vem ska betala räkningarna här hemma, ja du mamma inte problem att lösa.. Som av en händelse fick hon då lägga sig 21:45.. *suck*


Men gissa vem som är så trött nu och bara gnäller.. Tänk er henne ytterliggare nästan 1,5 timmes sömn mindre..


ikväll blir det ett ordentligt snack här hemma om vems regler hon ska följa, mina eller sina.. Vi kan ju bara gissa vad hon anser..


Ha en trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards