Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Emma - 22 februari 2010 21:43

.. 135 nästan i hamn, saknas 3 hyllor i sovrummet och en tavla sen är jag nöjd :)


      



Av Emma - 22 februari 2010 19:14

Jag blir klar med projektet idag :)


Hoppas hoppas :)

Av Emma - 22 februari 2010 16:20

.. projekt 135 hemma.. Måla min skänk i sovrummet.. Kan medela att det är så jäkla trist.. Men idag ska den bli klar..


Den är i Furu, skivan ska bli vit och resten betsat i mörkbrunt.. Undrar hur det blir.. Foto kommer..

Av Emma - 22 februari 2010 15:58

.. helvete..


Jag fixar och trixar men blir iaf inte nöjd.. Hur gör man då?????

Av Emma - 22 februari 2010 13:15

.. inte roligt kan jag lova er.. Åh jobbar man som jag både t-bana och buss hemifrån så behöver man dom jäkligt mycket..


I lördags när jag skulle till jobbet så tog det kanske 15 minuter längre tid än vanligt, inte så farligt men det betyder ändå att man kommer försent..


Det var sen när jag skulle hem som det riktigt sket sig.. Det tog mig 45 minuter att ta mig mellan Bagarmossen och Gullmarsplan en resa som tar kanske 8-9 minuter annars.. När jag sen skulle ta bussen hem så var den sen, men den kom dock.. 4 hållplatser hemifrån går bussjäkeln sönder... Ja menar HALLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, åh eftersom det är en bit så väntade jag på nästa buss.. nu tog det nästan 50 minuter extra att komma hem..


I söndags tog jag god tid på mig men blev ändå 25 minuter sen på morgonen, men nu var det ju att bussarna körde i snigelfart eftersom det var svinhalt på vägarna.. Men sen när jag ska ta tunnelbanan så kommer det ingen, efter en stund säger dom att ersättningsbussar är beställda.. Men va fan tänkte jag då.. Men okej jag letar väl upp den där bussen då, går fram till en buss och frågar om det rätt buss..


- Går den här bussen förbi bagis?

- Nej den går till skarpnäck följer linje 17s linje..

-Ehh ja Bagis ligger ju den sträckan

- Ja visst, oj fel av mig ha ha ha ha


Sen visar det sig att busschauffören kommer från norrort och har ingen som helst jävla aning var alla hållplatser ligger.. Så han får fråga oss hur han ska åka.. Höger eller vänster.. Åh vi skrek höger *asg*


Tillslut hittar vi iaf till bagis och då kunde vi slappna av :)


Sen skulle jag hem igen.. Funderade starkt på att sova kvar på jobbet, men insåg att det var inte det roligaste att vakna upp på ledig dag på jobbet...


Resan till gullmarsplan tog 15 min, inte så farligt.. Fick vänta 5 minuter på bussen, kliver på och bussen startar inte.. För bussen har gått sönder.. GAAAAAHHHHHHHHH... Va i helvete... Hur fan kan en buss som kommer precis, stänger av motorn i 3 minuter sen bara dör!!!


Så fick vänta på nästa buss!!! Jisses...


Men kom hem iaf åh idag vägrar jag helt enkelt gå ut!!!! :)


Ovido - Quiz & Flashcards