Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under februari 2010

Av Emma - 15 februari 2010 06:04

.. jäkligt oroligt i natt.. Vaknade på tvären i morse, inte första gången den här helgen då jag tydligen valt att sova lite annorlunda..


ikväll ska jag hem till Fm och bada katt :)

Ser framemot att åka till barkarby kommunalt för att kämpa med en katt i badkaret *ASG*


Hörs sen..

Av Emma - 14 februari 2010 21:50

.. hade jag velat ringa dig.. Plocka upp telefonen och säga, snälla berätta för mig vad jag ska göra.. Hur jag ska bete mig hur jag ska sluta vara så jävla förvirrad..


Du har gjort det förr, pratat, kramat och analyserat mig totalt.


Men jag kommer på att vi itne pratar längre.. Så efter en lång diskussion med Sanna om vänskapsband.. Inser jag att sakna kan man göra även om man blir jävligt arg.. Även om man känner sig jävligt sviken..


Från att ha mått så jäkla bra hela helgen känner jag mig totalt utmattad.. 

Av Emma - 14 februari 2010 12:29

.. så himla trevlig..


Mitt löshår lockade iaf till skratt :) Ja tänk om man kunde lägga ut dom bilderna!!


Nu ska jag träffa Kocken och Bettan ta en kaffe och störa lite ;)

Av Emma - 13 februari 2010 16:41

.. jag klar för kvällen ..


Vi blir 6 stycken, och jag ser framemot att träffar varenda en :)


Ha en trevlig kväll :)

Av Emma - 13 februari 2010 14:24

.. men vad satans i helvete ska jag ha på mig??


Visserligen ska jag till dom som ofta ser mig som SJU eller möjligtvis ÅTTA svåra år, kanske borde låta dom se mig lite fräschare än vanligt :) Ha ha ha :)



Okej jag ger mig in i garderoben får se om jag kommer ut..

Av Emma - 13 februari 2010 10:38

.. i magen så känns mössan mindre tung,.. Så snart ska jag träffa Bettan för att handla inför ikväll :)


Kocken kommer ikväll från GBG och det ska bli himla trevligt att träffa honom :)


Min tröja som jag pratade om igår, den fick jag faktiskt av en person som  jag uppskattade väldigt mkt, tyvärr så hände saker .. Men kanske därför jag tycker så mkt om den..

Av Emma - 13 februari 2010 10:12

.. var härlig :)


Skrattade hela kvällen, jag ägde över Mettes man och Robban som var där :)


Det är dom kvällarna som är totalt bäst, när man äter tillsammans, skrattar och bara har det mys :)


Idag är mössan lite tung men jag städar och fejjar ändå :)

Av Emma - 12 februari 2010 12:00

... jag har varit på anställnings intervju och nästa torsdag ska jag börja :)..Blir ca 10 timmar i veckan ibland kanske mer, om jag orkar det vill säga..


Ska vara mötesbokare och enligt Mette som började där för ett tag sen så kommer jag ju klara det galant för enligt henne kan jag ju sälja en tv till en blind ;)


Känner att jag behöver utmaningar igen och det här kommer att bli en rejäl utmaning :)



Ovido - Quiz & Flashcards