Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma - 3 januari 2010 15:17

.. förbannat svåra???



Av Emma - 2 januari 2010 20:04

.. ngt kan du ju börja med att fråga mig... Du får nog dom bästa svaren där..

Av Emma - 2 januari 2010 17:06

.. möblerat om hemma :)

´Lovar att det kommer bilder snart.. Åh imorgon ska jag till Ikea och handla lite nytt..




Av Emma - 2 januari 2010 00:07

.. pyjamasen är på, tänderna ska borstas..


Men kan inte slita mig från msn...


Men jag måste sova nu,..

Av Emma - 1 januari 2010 18:19

.. filmkväll med Mette..


Mer än så orkar jag faktiskt inte göra!


Om jag orkar ska jag summera året som varit..

Av Emma - 1 januari 2010 14:54

..skiftnyckel eller en jävligt stark karl..


Min dusch är trasig och jag har köpt en ny, men för att byta måste jag ha en skiftnyckel.. Mitt ex skruvade dit så jävla hårt eller så har använt PL400, för det går bara inte att skruva av den..

Anledningen till att han skruvade åt den var att jag berättade hur bra duschen var i onani syfte.. Åh eftersom han inte tyckte att jag skulle tillfredsställa mig själv så drog han åt.. Jävla pucko jag vet...


Men han valde ju att skruva åt på alla ställen.. Åh jag som köpte en satans bra massagedusch nu..


FM lovade att fixa det åt mig, men det var innan han fick vanföreställningar.. Hmm han lovade mkt han..


Finns det inga starka karlar tillgängliga???? Eller iaf en skiftnyckel...

Av Emma - 1 januari 2010 11:11

.. om inte GOTT NYTT ÅR till alla er som läser =)


Idag jobbar jag, är sjukt trött  men ska snart få gå hem :)


Igår firade jag in det nya året med Mette och min dotter med kompis, även Mettes lilla dotter var ju självklart med.. Den lilla tjejen släppte inte Amanda, utan ville läsa bok och leka..


Vi åt god mat och vi skrattade massor.. Självklart såg vi Grevinnan och betjänten =)

Vi spelade sverige spelet som jag dominerade..


Sen ut till grannarna och dricka skumpa!!


Hoppas ni hade ett lika härligt nyår som mig =)

Ovido - Quiz & Flashcards