Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Emma - 29 januari 2010 19:54

.. till ..


Just nu känns inget jobbigt men jag har en aning att det kommer bli... Jag borde ta ett beslut redan nu, men jag kan inte... För jag vet ju inte va jag vill...


Men så fort jag kommit på det så ska jag verkligen reda ut situationen.. Men jag tror jag vet vad jag vill.. Men jag tror bara just nu..


Annars sitter jag och snörvlar, umgås med syster.. Ser på när hon och min son spelar fotboll i köket... Jisses vad händer om ngt går sönder.. Ska inte tänka så enligt min son eftersom det gör mig Ocool..

Av Emma - 29 januari 2010 15:48

.. pyjamasen på..  2 alvedon är tagna och jag känner mig så jäkla trött... Grannen har erbjudit mig nybakta bullar, av någon anledning bakar hon alltid när jag är sjuk! :)

Av Emma - 29 januari 2010 15:14

.. kom till jobbet.. Men dom skickade hem mig.. Tydligen ska man inte vara på jobbet när man har feber, förkylning och ont i örat.. Konstigt va?!


Som tur är ska min syster komma idag och ta hand om barnen eftersom jag skulle jobbat kväll.. Men nu får hon ju ta hand om mig oxå¨:)


Ska krypa in i en pyjamas, en stickad kofta och mina mockasiner.. Skönt värre..

Av Emma - 29 januari 2010 07:35

Eller ja jag vet inte hur god morgonen är med tanke på att jag har huvudvärk och är genomförkyld, men jag ger mig fan på att komma till jobbet idag!!


Så har börjat dagen med Ipren, te och havregrynsgröt...


Pratade i telefonen i säkert 4 timmar igår.. :) Vilken tur att vissa har en satans bra telefonröst ;)

Ovido - Quiz & Flashcards