Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Emma - 13 januari 2010 22:52

.. datorn in i badrummet, sätta mig i badet och njuta av lite bra musik.. Kanske ensamheten släpper lite.. Inte för att jag vet varför men man kan ju hålla tummarna för sig själv eller?!


Ja just det, den 11 januari började min vita månad, nu är det någorlunda sund mat, ingen alkolhol, mer träning.. Så kanske jag kan bli nöjd igen...

Av Emma - 13 januari 2010 22:04

... mig väldigt väldigt ensam..

Av Emma - 13 januari 2010 19:30

...livet skulle vara enklare om man var lesbisk.. Om man skulle ha lättare för att leva med en kvinna, om vi kanske skulle förstå varandra bättre..


Efter lite funderande kom iaf jag fram till att jag skulle inte vilja leva med en kvinna som mig själv iaf.. Envis som en förstoppad Åsna är jag och vem orkar med det?! Jisses..

Tänk bara vilket kacklande jämnt.. Men samtidigt tänk att träffa någon som älskar skor lika mycket som jag.. Som kan gå i timmar och bara mysa i affärer.. Som tycker om att laga god mat, tända massa ljus, dricka vin och bara prata i timmar..


Inte lätt inte.. Om det inte vore så att jag var så jäkla tänd på män skulle jag fan ta en kvinna istället.. =)

Av Emma - 13 januari 2010 19:11

.. Hans-Åke, åh han är kär.. Inte i mig förstås (tack gode gud) men i en jättetrevlig tjej av vad jag förstått... Så himla härligt att veta att han äntligen trillat dit.. Så nu håller jag tummarna för honom att han får fortsätta vara kär..


Finns ingen bättre känsla än den som finns i magen när man är kär.. När telefonen ringer och man ser att det är just den som ringer.. Eller just det där supergulliga messet som kommer när man mest behöver det.. Fast det absolut bästa är väl iaf att få krypa in i den där personens famn och bara mysa :) Ja det är kärlek det ;)

Av Emma - 13 januari 2010 16:06

.. är fan inte det lättaste även om jag alltid försöker att vara det..


När jag pratade med LLA i natt på msn så sa han att jag måste vara det, säga som det är, även fast det kan vara jobbigt.. Inget blir bättre av att hålla det inne.. Men jag orkar inte vara ärlig just nu.. Jag känner att det är enklare att bara låta tiden gå.. Även om det troligen inte blir bättre av det..



Av Emma - 13 januari 2010 10:11

.. LLA i natt.. Han är i köpenhamn på någon konferans, verkar ju verkligen störtkul, eftersom han sitter på hotellrummet hela tiden :)..


Själv sov jag inte mkt i natt, varför spelar egentligen ingen roll.. Bara att jag nu är helt slut..

Av Emma - 13 januari 2010 09:38

... kunna ligga i sängen hela dagen om jag fick....

Ovido - Quiz & Flashcards