Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Emma - 23 januari 2010 19:59

.. så bra..


Till förätt serverade jag löjromstoast och till det Dopff & Irion Riesling


Till Huvudrätt Lasagne med Hot Aioli och Campo Viejo Rioja Reserva 2005


Så jäkla gott :)


Bilder från ikväll kommer imorgon... Måste bestämma mig hur jag ska se ut!!


MItt under middagen ringer min syster, saker har löst sig i familjen till det bättre :).. Nu hoppas jag bara att det hålls så, men med 7 syskon hur kan man vara säker..

Av Emma - 23 januari 2010 17:24

.. och maten står på spisen... Snart dags att hoppa in i duschen..


Det blir Golden tillsammans med Bettan och Jeanette :) Ska bli super att träffa Jeanette igen, vi spenderade ju julen tillsammans på Cinderella och har ju gått i samma skola för sisådär 17 år sen tror jag det är :)

Av Emma - 23 januari 2010 16:14

.. ansiktsmask jag fick i julklapp... Den känns så jäkla fräsh, ska bara försöka lista ut var det den kommer ifrån :) Känner inte igen märket alls..


Jaha om man skulle ta av den då och se om det blev skillnad..



Av Emma - 23 januari 2010 15:52

.. från centrum med mat och vin ett par strumpbyxor och en undran vad fasiken ska jag ha på mig ikväll.. Hmm kläder iaf :)


Nu måste jag förbereda :)

Av Emma - 23 januari 2010 14:07

.. plockade upp mig,  gav mig en kram och förklarade att det var inte konstigt att jag reagerade... Hon visste att det skulle komma, det trodde ju inte jag..


Sen bestämde vi oss för en promis till Sanna, väl där blev jag satt på att grädda pannkakor till Sannas dotter..


Hon säger till mig att jag gör världens bästa pannkakor, varpå Anna säger..


- Vem har världens coolaste Mamma??

- jag har säger hon jättestolt..

-Vem har världens snyggaste mamma??

- Hur ska jag veta det säger då denna underbara unge *asg*


Dom fick mig att le och Bettan sa att vad som än händer så följer hon med..


Så nu känns det lättare, men det är tufft när det händer saker inom familjen.. Men jag har så underbar familj att vi klarar det här oxå :)


Så idag vaknade jag lite lättare i hjärtat, men självklart mår jag inte helt okej.. Men har varit och sett på min son som spelade Bandy och dom vann med 13-7, men han var så arg att han inte gjorde fler mål när både jag och Farmor var där och kollade :)

Nu ska jag ner till Centrum och handla lite inför ikväll, jag ska laga mat till Bettan, Sanna skulle varit med men hennes stora dotter har fått magsjuka.. Så nu blir det vi.. Kanske Challe kommer sen oxå, men hon har inte hört av sig ännu..


Så vi hörs senare ..

Ovido - Quiz & Flashcards