Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Emma - 11 januari 2010 23:29

.. och titta på Wallander Kuriren, pratat med LLA på msn så är jag nu lite gladare...


inser att en massa saker kombinerat med pms inte är att leka med.. Men nu känner jag mig starkare faktiskt.. Mår bättre och ska imorgon börja dagen med ett leende =)


Så jag raderar inget utan helt enkelt tar det inte på så jävla stort allvar =)


Åh du får gärna vinka ;)

Av Emma - 11 januari 2010 21:36

.. jävla tant pest som kommit idag... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Av Emma - 11 januari 2010 20:54

...sittandes alldeles för länge i duschen.. Tankarna och känslorna är helt slut.. Jag orkar inte mer..

Av Emma - 11 januari 2010 17:15

.. berättat att FM bett om ursäkt.. Att han erkänt att han hade fel..


Kändes skönt att han kunde visa för mig att han inte var så där dålig som han utgav sig för...


Skönt när iaf vissa saker löser sig..


Men det betyder inte att allt är bra.. Men det är väl iaf en bit på väg?!



Av Emma - 11 januari 2010 16:49

.. raderar jag...


Så jag berättar om min första kväll i göteborg istället.. Tog en taxi till kocken, drack ett glas vin slängde mig i duschen.. Fixade mig, släppte ut håret ur flätan första gången på 2 dagar..


Kom ner till Frugans tjej som jobbar på en helt fantastisk liten krog.. Åt ostar, drack champagne och njöt av en helt fantastisk upplevelse.. Inte varje dag denna ensamma mamma får uppleva sådant..

Det var jag, Bettan, frugan, kocken, djungelmannen och Tony som hade en trevlig kväll tillsammans.. Frågade Frugans tjej om jag fick flytta in där, herregud vilket vin hon serverade.. Vilken skillnad mot det man normalt sett dricker.. Mina smaklökar fick verkligen jobba :)..

Kvällen avslutades inte som den började.. Men när gör egentligen en kväll det?!



Av Emma - 11 januari 2010 16:29

.. att jag lärt mig gråta i det tysta..


Det var längesen, men nu rinner tårarna....

Av Emma - 11 januari 2010 16:10

.. semester har jag många ord att berätta.. Det finns mycket som skulle kunna skrivas ner men jag inser att att början av min semester vill jag behålla för mig själv.. Det finns ett ord och det är riktat till ja du vet vem.. Ordet är helt enkelt Bäst ....


Det handlar inte om att jag inte skulle kunna skriva ner varenda liten detalj men jag vill inte.. För dom som ska veta vet redan allt  ...


Den andra delen av semestern blev inte som jag tänkt att den skulle bli..  Men jag har träffat Baben och det var fantastiskt.. Som jag hade längtat efter det :) Åh snart kommer hon till sthlm..


Så jag har fått träffa både kocken och djungelmannen igen, riktigt trevligt :)..


Men jag sitter nu på tåget med en klump i magen.. En saknad ... Jag tycker inte om känslan, så jag undrar kan man radera då?!

Av Emma - 11 januari 2010 13:48

... har väl en del att skriva men vet inte ännu vad jag ska dela med mig...


Vi får se.. Orden finns inte riktigt..

Ovido - Quiz & Flashcards