Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Emma - 24 januari 2010 14:01

.. herrejisses..


Vi hade så sjukt kul igår, jag skrattade dansade och lite mer än så..


Drack fantastiska drinkar, shots och lite vin, skrattade mera.. Träffade någon från förr.. Som jag träffade på Garbos för kanske 10 månader sen, men då var jag så trasig som människa och mådde så piss över Andreas att jag inte var speciellt mottaglig för en blick..


Igår fick jag en blick ... Jag tog emot den...


Jag och Jeanette sov hos mig, vi hade middag först inann vi la oss.. Löjromstoast och lasagne klockan fyra är fasiken inte fy skam!!! :)


Så tack underbara ni för skratten och tack du för blicken ;)


Idag blir det soffan i pyjamas med pizza och film =)

Av Emma - 24 januari 2010 14:01

.. herrejisses..


Vi hade så sjukt kul igår, jag skrattade dansade och lite mer än så..


Drack fantastiska drinkar, shots och lite vin, skrattade mera.. Träffade någon från förr.. Som jag träffade på Garbos för kanske 10 månader sen, men då var jag så trasig som människa och mådde så piss över Andreas att jag inte var speciellt mottaglig för en blick..


Igår fick jag en blick ... Jag tog emot den...


Jag och Jeanette sov hos mig, vi hade middag först inann vi la oss.. Löjromstoast och lasagne klockan fyra är fasiken inte fy skam!!! :)


Så tack underbara ni för skratten och tack du för blicken ;)


Idag blir det soffan i pyjamas med pizza och film =)

Ovido - Quiz & Flashcards