Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Emma - 30 januari 2010 21:24

.. där dotter och hennes kompis väntar på mig.. Vi ska se på Men in Black 2 som börjar om bara ett par minuter.. Ljuset flödar av alla ljus, godisskålen står på bordet och dom sitter och skrattar :)


Så vi kanske hörs i en paus sen :)

Av Emma - 30 januari 2010 21:19

.. inte hittar nya vägar.. Så vandrar dom tillbaka till det där.. Då minns jag inte bara det där stora, utan även dom mindre sakerna som var mer självklara just då..



Ibland önskar jag att vissa saker hade gått att reparera min inte det där stora.. Det är jag just idag väldigt glad över att det inte blev som jag hoppades då..



Av Emma - 30 januari 2010 20:31

..förjävlig hosta med förkylning så fick jag spunk av rastlöshet idag... Så eftersom jag vägrade gå ut idag, det var ju satans kallt och jag är dessutom sjukskriven...


Så jag ställde mig och stekte pannkakor, 30 st blev det.. Sen så såg jag att jag hade en falukorv i kylen så då ställde jag mig och gjorde en 10-12 portioner korv stroganoff som jag frös in.. Eftersom jag fortfarande hade myror i brallorna så skurade jag badrummet och köket på det... Kände mig helt slut.. Så kom jag på att jag tagit fram Kyckling tills ikväll så den limekryddade jag och ställde in i ugnen och till det blev det ris och egengjord gräddsås.. *mums*


Ikväll skulle vi varit 4 stycken till bordet, jag barnen och 1 kompis till dom.. Men som av en händelse blev vi faktiskt 5.. Vilket var väldigt trevligt måste jag säga...  Nu står jag kvar med disken, ja nästan all disk.. Har redan plöjt hälften..


Nu börjar jag känna mig helt knas, jag verkligen känner att nu kommer febern på riktigt... Så ikväll blir det filmkväll med barnen, Men in black2 och Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren.. Ska bli riktigt mysigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards