Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Emma - 18 januari 2010 23:45

.. i helgen som gör att jag skrattar ... Det var kul och galet och det var faktistk helt jävla underbart.. Måste bara inse att det är okej att göra så.. hi hi hi..

Av Emma - 18 januari 2010 10:00

.. ska skratta gråta eller bli förbannad... Men inser att det är lika bra och se glad ut för det gör mig ju själv iaf gladare  


Har fått duschstången i huvudet och vurpade på en isfläck igår , Undrar vad som händer imorgon.. Trillar solen ner i huvudet då eller?!

Av Emma - 18 januari 2010 09:12

.. innan jag var redo för ett god morgon, men nu är jag det...


Ska hoppa in i duschen för att sen börja fixa här hemma lite innan jobb...


Haft mycket mardrömmar i natt, obehagliga bilder som gjorde att jag vaknade på inte alls mitt bästa humör.. Vissa bilder lever kvar och det känns inte helt okej..


Ovido - Quiz & Flashcards