Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Emma - 22 januari 2010 17:38

.. ett tag innan man inser allvaret i saker och ting.. Kan erkänna att jag inte tänkte att det skulle bli så allvarligt... Men ju mer dagen har gått har jag insett att det är åt helvete..


Sitter sen 16 tiden här på golvet med datorn och vet inte hur jag ska orka ta mig upp.. Luften gick ur mig, tårarna kom..


Tänkte att jag klarar mig själv, men inser nu att jag inte gör det.. Skickade ett mess till Bettan så hon kommer.. Varför sitta här ensam på golvet i mörkret när jag har världens bästa vän..



Av Emma - 22 januari 2010 08:11

Vaknade för en liten stund sen av mig själv, det var så skönt att slippa vakna av väckarklockans ljud.. Men hade gärna sovit ytterliggare en timme faktiskt..


Idag ska jag fixa mina naglar, träffa mina småsyskon inne i stan och sen ska jag träffa Sanna för att handla inför lördag..


Vad ska ni göra idag??

Ovido - Quiz & Flashcards