Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma - 14 januari 2010 23:02

.. men han gör mig så sjukt frustrerad..


Jag vill skriva så mycket men jag får fan inte ner orden..


ÅHHHHHHHHH

Av Emma - 14 januari 2010 21:28

.. min arbetsdag har varit 10,5 timme lång och jag känner mig helt mör, men ändå på ett toppen humör:)


Men kan någon förklara för mig varför män sitter på bussen och petar sig i näsan?? Letar fram stora grisiga snorkråkor.. Jag antar att dom inte har en näsduk eftersom dom är där och petar.. Men var gör dom av sina kråkor då?? Usch vintertid tar fram vissa sidor som jag skulle kunna slippa..


Nu ska jag slänga barnen i säng och sen göra en kopp te och bara sitta och mysa i soffan =)

Av Emma - 14 januari 2010 17:15

.. att lägga ut en bild på mig själv.. Men sen kom jag på att gör jag det finns det liksom ingen återvändo då är jag inte anonym längre.. Hmm..

Av Emma - 14 januari 2010 16:07

.. med schemat.. Absolut en massa förändringar men i det stora hela så funkar det.. Åh det känns ju så jäkla skönt.. Så när jag träffade nya chefen kändes det oxå bra.. Skönt när saker faller på plats..


Har kommit på mig själv att gå omkring och småle och faktiskt skratta utan anledning.. Hi hi känns toppen ..


Hmm undrar om det kanske har lite med att Faster Pest håller på att försvinna oxå.. Är ju typ 2 gången jag verkligen har henne på besök sen Februari 2007 så jag är väl helt enkelt inte van vid humörsvängningarna =).. Sen att kärringen besöker mig och dottern samtidigt ja det säger ju bara vilka gräl det kommer bli i framtiden.. Dessutom har jag 3 kompisar till som har henne på besök samtidigt.. undrar om vi ska hålla oss ifrån varandra då *fniss*

Av Emma - 14 januari 2010 07:45

.. god morgon ..


Vet inte ens om morgon finns med..


Idag ska jag träffa min nya chef och få se mitt nya schema, hoppas verkligen att det kommer att gå bra.. Har ingen lust att börja argumentera om en sådan sak.. Men det känns som att det kommer bli så..


Får uppdatera mer om det när jag kommer hem ikväll.. Finns annat jag skulle kunna skriva om oxå men jag tror jag hoppar det iaf just nu..


Ha en trevlig dag idag!

Av Emma - 13 januari 2010 22:52

.. datorn in i badrummet, sätta mig i badet och njuta av lite bra musik.. Kanske ensamheten släpper lite.. Inte för att jag vet varför men man kan ju hålla tummarna för sig själv eller?!


Ja just det, den 11 januari började min vita månad, nu är det någorlunda sund mat, ingen alkolhol, mer träning.. Så kanske jag kan bli nöjd igen...

Av Emma - 13 januari 2010 22:04

... mig väldigt väldigt ensam..

Av Emma - 13 januari 2010 19:30

...livet skulle vara enklare om man var lesbisk.. Om man skulle ha lättare för att leva med en kvinna, om vi kanske skulle förstå varandra bättre..


Efter lite funderande kom iaf jag fram till att jag skulle inte vilja leva med en kvinna som mig själv iaf.. Envis som en förstoppad Åsna är jag och vem orkar med det?! Jisses..

Tänk bara vilket kacklande jämnt.. Men samtidigt tänk att träffa någon som älskar skor lika mycket som jag.. Som kan gå i timmar och bara mysa i affärer.. Som tycker om att laga god mat, tända massa ljus, dricka vin och bara prata i timmar..


Inte lätt inte.. Om det inte vore så att jag var så jäkla tänd på män skulle jag fan ta en kvinna istället.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards