Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma - 17 januari 2010 20:38

.. glad..


Idag ringde FM mig, vi har ju pratat ut om allt och är numera vänner igen..


Han är lite förtjust i grisen, eller rättare sagt väldigt förtjust i grisen.. Grisen är min hankatt som jag har som har det väldigt jobbigt här hemma när honorna löper..

Det han ville var att fråga om han skulle möjligen få ha grisen hos sig och se om det funkar.. Åh det tror ju jag skulle vara toppen :)


Så i veckan är väl tanken att han ska hämta honom, jag kommer ju sakna honom massor men det är det bästa..

Av Emma - 17 januari 2010 18:15

.. säger syster menande mot bartendern på puben vi sitter och äter på.. Jag tittar på honom och han är onekligen en liten läckerbit, med betoning på liten.. Han når knappt över bardisken och ser ut att väga sisådär 40 kg.. Men han har en blick som utstrålar en massa bus.. Så jag sätter mig och glor helt enkelt och hoppas att han ska växa, att han ska bli ett par cm eller rättare sagt en 30 cm längre.. Funkar inte...

Men charmig var han, han småflörta både med mig och syster.. Fast jag måste erkänna det kändes lite jobbigt att se ner på honom och le... Shit va kort han var ..


Iaf var maten fantastisk och sällskapet toppen :)


Så tack syster för att jag fick bjuda dig på lunch/middag idag :)

Av Emma - 17 januari 2010 11:56

.. att saker går att reda ut.. Att bara man pratar så blir det bättre.. I det här läget blev det ännu värre.. Jag bli missförstådd , jag missförstår så nu är det verkligen ännu värre..


Det var inte det som var meningen..  Verkligen inte..

Av Emma - 17 januari 2010 11:09

Vad har denna dag i sin linda då??!! Ingen aning mer än att jag vet att jag springer omkring i snobben pyjamas och sjunger för mig själv :) Visst låter det vettigt :)


Men vet ni jag orkar inte vara vettig idag så jag tänker vara galet tokig istället och åka till stan :)

Av Emma - 15 januari 2010 18:01

.. Mette över och umgås ska bli så härligt :)


Jag har gjort ngt väldigt dumt, jag sa att det inte skulle hända mer.. Att det var slut på det nu... Men åhhhh hur fan ska man kunna stå emot????


Ja jag har köpt ett par nya stövlar *skäms*

Av Emma - 15 januari 2010 13:24

.. Bettan och dricker kaffe och skvallrar och det gör vi väldigt bra ;)


Ska montera upp mitt köksbord idag så kommer väl en bild på det när jag fått till det.. Ha ha ha,.. Eller så kommer det väl en bild på hur jag fått hela jäkla väggen att rasa he he he...

Av Emma - 15 januari 2010 06:12

Ja jisses, vaknade och tyckte väckarklockan var dum som lät, men så tänkte jag på igår så började jag skratta igen =)


Härligt!!


Idag är det jobb 8-13 och sen är det ledigt som gäller... Ska bara njuta fullständigt!!

Av Emma - 15 januari 2010 00:44

.. men är inte trött... Men ska upp om 5 timmar så jag borde dra täcket över huvudet och iaf försöka..


Gud jisses vad jag har skrattat ikväll tillsammans med Sanna.. Herregud, när nivån blir så där låg att man nästan kissar på sig...


Så vet ni jag somnar med ett leende på läpparna och du Sanna ring mig imorgon.. Jag vill höra fortsättningen på det som startade när vi la på luren ;)


Godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards