Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma - 4 januari 2010 21:00

.. vara tacksam för att jag har hår på huvudet kvar... Vilken galen frisör *asg* Tur att jag älskar Mette massor =)

Av Emma - 4 januari 2010 18:22

.. alldeles snart.. Ska bli så roligt ;)

Av Emma - 3 januari 2010 22:04

.. värt varenda sekund :) Jävlar i min lilla låda vad jag mår bra =)

Av Emma - 3 januari 2010 20:55

.. speciell begäran av LLA (Lagens långa arm ) att han saknade bild på min nya dusch, åh eftersom jag inte vill göra ngn besviken så kommer självklart en bild!!


Hoppas Du ä'r nöjd nu LLA   



Så bra     

Av Emma - 3 januari 2010 20:15

.. så nu är min nya massage dusch på plats =)

Av Emma - 3 januari 2010 20:05

.. vanliga relationsproblem, tjafsa om tvätten, vem som diskade sist eller vem som senast tog intativet till sex..


När mina vänner sitter och pratar om sina relationsproblem känner jag mig nästan utanför.. Jag vill oxå... Vill oxå få den där pussen när han kommer från jobbet, irritera mig på hans satans kalsonger som ligger på golvet..


Men samtidigt är mitt singelliv så rotat nu att jag trivs i det oxå..


Men jag vill oxå vara med...



Av Emma - 3 januari 2010 18:43

.. vardagsrummet..


       


Jag är jättenöjd nu.. Så imorgon gör jag klart köket =)


  

Av Emma - 3 januari 2010 16:34

.. ett flertal personer som idag kontaktat mig och frågat om vissa inlägg handlar om just dom..


Jag skriver här för att det är min ventil inte för att ni ska kolla våran kompis status.. Jag vågar och säger vad jag tycker.. Anser jag att ni ska veta ngt så vet ni troligen redan det!


Man behöver inte veta allt jag tycker och tänker.. Jag är en jätteöppen person som gärna delar med mig av mig själv.. Men även jag har mina "hemligheter" mina drömmar som jag inte delar med någon..


Men tänk så här NI som läser här och tar åt er, varför gör ni det??? Det måste finnas en anledning..


Läs jättegärna det jag skriver, men ifrågasätt inte mina ord, analysera inte sönder dom.. Åh låt mig ha mina hemligheter och drömmar för mig själv om jag vill det..


Men måste säga att efter ett inlägg så hörde mer än 4 personer av sig till mig och frågade vem pratar du om..

Ovido - Quiz & Flashcards