Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under november 2009

Av Emma - 17 november 2009 05:57

... hoppas att solen lyser där du vaknar, och att värmen sprider sig in i ditt sovrum.. För det gör det tamefan inte här *asg*, här lyser solen med sin frånvaro och det är kallt så bara in i .......  Men är iaf rätt pigg och på väg till jobbet.. Idag blir en lång arbetsdag och min kära syster ska hämta barnen i skolan för att åka och vaccinera dom, hoppas nu bara att det funkar..  Annars kanske jag har ett ess i rockärmen men som sagt vi får se..


Kanske har en liten lunchdejt på fredag oxå, det vore väl roligt ;)


Men ha nu en fantastisk dag så syns vi ikväll

Av Emma - 16 november 2009 15:29

.. som jag delar med Bettan har vi nu fått en ny bloggkompis som heter Sanna, gå gärna in och kolla vad hon har för sig på http://babesontour.blogg.se


Nu ska jag fortsätta med det jag gjort sen kl halv 1, fika helt enkelt :)

Av Emma - 16 november 2009 10:36

.. det gör jag verkligen.. Men ibland får man en sådan där känsla i kroppen att man bara vill sluta vara med.. Det blir så himla tungt ibland..


Jag har liksom 10 kattungar hemma och behöver få dom sålda... Det går lite sisådär känns det som *suck*


Någon som är intresserad??!!


Har katter av rasen Ragdoll, renrasiga som levereras med stamtavla Super fina =)



Av Emma - 16 november 2009 08:49

.. idag.


För nu har jag redan börjat möblera om och fixa i det som jag legat och funderat på sen jag gick och la mig =)


Så nu ska jag dricka en god kopp te innan jag fortsätter med allt =)

Av Emma - 16 november 2009 08:09

En ny dag, massa nya möjligheter =)


Börjar dagen med att städa och hoppas på att hitta någon att bjuda på fika ;)

Av Emma - 16 november 2009 00:56

.. på er alla =)

Av Emma - 15 november 2009 12:26

..det blev det istället för frukost... Vi kom aldrig igång med frukosten, men det blev Tacopaj till mig och ärtsoppa till Anastacia =)... Ibland är ju rester så smidigt =)


Nu är det ryggläge i soffan som gäller... Eller mer för Anastacia eftersom hon e lite trött.. Hon gick upp 06:15, det gjorde inte jag =)... Kan tänka mig att man känner sig lite mör då... Ja just det jag gjorde ju så häromdagen sov 3 timmar och sen upp så.. Stackars Anastacia ;)

Av Emma - 15 november 2009 12:15

.. resten av stora sverige ser ut.. Men här i Nynäshamn så regnar det, och har gjort det sen jag vaknade.. Jisses det ser verkligen inte roligt ut.. Kan det inte snöa istället??? Alltså jag gillar inte snö men det är fan så mycket bättre än att det regnar den 15 november ...


Tycker ni om snö eller föredrar ni regn???



Ovido - Quiz & Flashcards