Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Emma - 2 november 2009 23:08

.. idioter..


Allt ska handla om dom och när det inte gör det så blir dom sura och griniga..



FATTA MAN KAN VARA VÄNNER MED VARANDRA ÄVEN MAN INTE TRÄFFAS LÄNGRE!!!!!

Av Emma - 2 november 2009 21:22

.. och var borta i 1timme och 45 minuter.. Satunge.. Gick hem till en kompis jag inte ens visste han umgicks med.. Dataförbud fick han och tyckte så synd om sig själv ;)


Men man måste visa någonstans att man inte bara kan sticka och inte säga ngt..

Av Emma - 2 november 2009 21:04

..till mig en fotmassage =)..


Skulle inte vara ett dugg fel.. Tänk att komma hem efter en lång dag på stående fot, krypa upp i soffan i pyjamas och få massage... Inte för att jag berättade att jag ville ha pyjamas på mig, men måste man berätta sånt?? ;)


Hi hi hi...


Sen så tycker 20 åringen att jag ska underhålla honom , borde inte han underhålla mig??.. Åh nej det är inte han som jag förtat till mig en fotmassage av ;)

Av Emma - 2 november 2009 18:01

.. om jag ska skratta eller gråta..


Skickade idag ett medeleande till Nära Nära/Djungelmannen att jag glömt min tröja där, sa att antingen kunde han skicka den med Kocken eller så kunde jag ta den nästa gång jag kom till G-borg.. Får tillbaka att han inte tycker att vi bör träffas överhuvudtaget och att han inte vill förklara.. Självklart frågar ju jag då om jag gjort ngt eftersom vi bestämt att vi ska kunna vara vänner när vi nu har gemensamma vänner.. Det kommer då fram att han träffat en tjej typ igår och att jag inte kommer kunna bo där när jag kommer till G-borg.. Att han inte tycker att vi ska ha kontakt.

Blev helt klart lite ställd här då jag inte riktigt förstod, hade jag sagt att jag skulle bo hos honom?? Har jag sagt att jag vill träffa honom så?? Näe inte mycket.. Men att vi helt plötsligt inte skulle kunna vara vänner var ganska nytt för mig iaf..

Så jag skrev tillbaka att jag var jätteglad för hans skull att när jag åker dit , har jag självklart annat boende.. Jag skrev oxå att det kändes skönt att han träffat ngn eftersom även jag fallit för frestelsen även om det nu säkert inte blir ngt (eller den detaljen uteblev *s*). Men då svarar han inte längre.. Va trodde han att jag skulle sätta mig ner och gråta, bryta ihop och dö av vetskapen att någon annan fått denna man.. *Suck*

Av Emma - 2 november 2009 07:39

.. att jag har det där lilla extra..


Ja det där lilla extra att trassla in mig i nya tokiga saker absolut.. Men det där lilla extra att dra till mig män tror jag inte riktigt på faktiskt..


Livet är bra komplicerat ibland men jag har ingen anledning eller lust att sluta leva det.. Jag lever det en gång och har bara en chans att göra det till mitt..


Så jag blandar mitt liv med Tårar, skratt, glädje, sorg, allvar och skoj.. Ibland är det mer av det ena än det andra.. Men jag tror det kommer jämna ut sig,, ;)

Av Emma - 2 november 2009 07:30

Har sovit 5 timmar och jag är ganska säker på att det är en viss ynglins fel som höll mig vaken med en massa sms.. Hmm skönt att skylla på någon..


Ska försöka dra upp ungarna nu ;) Hörs lite senare..

Ovido - Quiz & Flashcards