Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Emma - 7 november 2009 22:06

.. med musiken på och tända ljus... Sjunger för mig själv och skrämmer lössen.. Är det en partylördag så är det =)

Av Emma - 7 november 2009 15:27

.. att det ska vara lite lugnt ikväll, att vi kan hålla sams..


Så jag hoppas min lilla älskade "satmara" till unge kan komma hem snart så vi får prata med varandra.. Det är i dom här stunderna som jag känner mig enormt ensam.. Då jag skulle behöva en axel att gråta ut på .. Någon som lyssnar och stödjer när man känner att man inte alltid räcker till som mamma..

Av Emma - 7 november 2009 15:21

.. försov mig.. Vaknade 8.15 och började 8...


Sen har jag bråkat med min dotter på en nivå som jag fan inte trodde var möjlig.. *GRRRRRR*

Ovido - Quiz & Flashcards