Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Emma - 1 november 2009 19:16

.. lägger mig i sängen och vilar tror jag..

Av Emma - 1 november 2009 18:36

.. så ska jag minsann visa dig.. Oskyldig

Av Emma - 1 november 2009 17:41

..då..


Vi åkte in till stan med en lite halvsur kille.. Men han lyste upp efter ett tag..


Gick runt lite i stan och kollade innan vi letade upp en resturang där vi åt planka och pizza.. Jag och Bettan tog ett par Öl och Lilleman fick cola och sen efterätt på det.. Sen satt han fullständigt fast i min mobil *skrattar*.. Han spelade ngt som hette ball breaker..


Sen dök valpen upp oxå ;).. Kul.. Bartenderna frågade oss om han tillhörde vårat sällskap, vi sa ja, han tittade på oss ler och säger ja vi tog leg på honom.. Va betyder det?? att vi ser skitgamla ut?? *asg*



Kände att jag kanske borde valt en annan klänning för den här dagen *skrattar*.. Men man tager vad man haver..



Av Emma - 1 november 2009 12:08

.. med outfiten och mig själv idag ;) Svartklänning och stövlar.. Lite snygga pärlor ttill..



Sonen är som vanligt supersöt..


Vem kanske syns vi i stan  ;)

Av Emma - 1 november 2009 11:16

.. inte jag heller men efter att ha sovit 11 timmar så mår jag nu toppen =)


Dags för en tur till stan med lilleman och Bettan... Mette frågade om vi ville till Skansen men lilleman är inte alls förtjust i den iden så vi åker och kollar spelbutiker istället =)

Ovido - Quiz & Flashcards