Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Emma - 10 november 2009 23:24

.. godnatt mina vänner..


Sov så gott... Får se om jag hinner lägga in ett inlägg innan jag åker på jobbgrejen... Ska upp kl 5...


Natti =)

Av Emma - 10 november 2009 19:08

..humör eller energi just nu..


Saknar Bettan och skulle vilja prata med henne men hon jobbar natt och jag vet hur trött hon är då.. Sen jobbar hon sin långvecka nu vilket betyder med tanke på att jag är borta imorgon och jobbar kväll på torsdag att vi inte hinner ses alls denna vecka.. Om jag inte kan smita upp på en middag där på söndag..



Av Emma - 10 november 2009 14:45

..humör har fan försvunnit helt.. Åh jag har inte ens ork att leta upp det heller faktiskt.. Att få höra det uppslängt i ansiktet att jag praktiskt taget är dum i huvudet och att jag inte ställer upp, JA det känns faktiskt.. Men om jag hade fått fakta från början , fått en chans att försöka fixa det kanske det hade gått.. Men istället får jag höra att jag inte gör det..


Så tack för den helt enkelt..


Nä om man skulle försöka leta upp lite energi så man orkar genomföra sitt arbetspass.. Sen imorgon är det dags för äventyr med mina kollegor och det ska bli jättetrevligt.. I och för sig så är väl själva konceptet inte så spännande som man tror, men det ska bli trevligt att umgås med kollegorna..  =)


Syns senare...

Av Emma - 10 november 2009 10:44

.. är lite småtrött faktiskt... Pratade i telefon från 21:30-02:05 i natt, utan att byta samtalspartner ;)... Fick dock ladda batteriet efter 3 timmar då det dog, men det var ju bara att fortsätta prata med laddkabeln i ;)


Skrattade så jag kiknade, herregud, kan man ha så mycket att prata om?? Tydligen..  Det kändes inte som 4,5 timme i telefonen, eller mitt öra kände det *asg*


Vaknade av samma röst klockan 9 och då fortsatte samtalet till 10... *skrattar* Har lovat att ringa upp när jag åker till jobbet om sisådär 10 minuter.. Men ska nog ringa när jag sitter på bussen så jag inte måste tänka på att gå samtidigt...


Nej vi pratar inte Djungelmannen , LLA eller Valpen.. Det här är någon ny.. Ha ha ha.. Åh han har bjudit ut mig på bio på fredag och vi har nu kommit överens om att se en Thriller "The Box" Istället för skräckfilmen.. Han hade liksom inte sett vidden av min mörkerrädsla ;)..


Ja ja nu måste jag skynda mig så jag får ringa upp ;)


See ya ;)

Ovido - Quiz & Flashcards