Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Emma - 28 november 2009 20:48

.. iaf från min sida..


Det är inte bristen på mess som gör det utan innhållet i dom jag får... Kanske är jag bara trött.. Eller så har jag inte längre intresse att försöka hålla ngt vid liv.. 


Trist är det iaf, med tanke på att jag faktiskt tycker att han är intressant.. Kanske behöver jag bara sova lite...

Av Emma - 28 november 2009 16:33

.. jag saknar er.. Men jag orkar faktiskt inte egentligen skriva eller ta kontakt på annat sätt.. Känner mig trasig i hjärnan och orken finns inte riktigt där..


Har precis kommit fram till att den helg som jag egentligen skulle bytt bort, nu säkerligen kommer bli 4 dagar semester istället... Tycker att jag är värd det, har 2 sparade dagar från det här året och får nya nästa år.. Så min och Bettans lillsemester från tors-mån blir nu verkligen en semester... Kommer vara ledig från ons-ons, hur lyxigt är inte det då =)


Hur har ni det?!


Massa kram

Ovido - Quiz & Flashcards