Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Emma - 13 november 2009 16:01

.. borde kanske duscha..


Ja det borde jag ;) Syns om en stund *s*

Av Emma - 13 november 2009 15:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 13 november 2009 15:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 13 november 2009 15:11


Egentligen borde jag inte gått på dejten idag alls.. Inte för att jag inte vill, absolut inte.. Utan för att jag har redan lyckats börja dagen så som den inte borde börja ...


Vaknade 06:57 och det hade väl varit okej om jag hade varit ledig, börjat 8 eller eftermiddagspass.. Men börjar man 7 så har man inte mycket spelrum kan jag säga *s*.. Men med lite jävlar anamma var jag på jobbet 07:33.. Lyckades göra illa tån på jobbet genom att slå i den så fort jag kommit dit.. Sen när vi skulle åka iväg jag och en boende gick det toppen dit men när vi skulle åka hem var färdtjänstbussen föresenad 15 minuter vilket hade varit okej om det hade varit sommar, men inte när det fasiken är vinter..


Väl på jobbet så har jag spillt ute kaffe över mig själv.. Nu är jag hemma och vågar knappt röra mig för att lyckas med ngt dråpligt *asg*



Har ni lyckats hålla er helskinnade hittils eller har ni oxå råkat ut för saker??

Av Emma - 13 november 2009 14:51

.. som jag ska träffa ikväll?? Hmm Emma-Pemma frågade mig det¨, åh jag funderar faktiskt men inget kommer upp bara sisådär *s*


Kanske vet jag ett lämligt namn efter kvällen..  (Eller finns det förslag?) Ja du Emma-Pemma jag hoppas oxå att vinet är gott, filmen dunderbra.. Om det sen blir ngt hångel ja vem vet.. Kanske *skrattar*


Nej nu måste jag fixa lite här hemma.. Har disco nämnligen, hoppas inte grannarna misstycker..

Ovido - Quiz & Flashcards